Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så tog jeg springet og blev selvstændig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så tog jeg endelig springet og blev selvstændig. Det har taget 4-5 år at turde gøre det, så det er en underlig følelse i maven at endelig gøre det. De sidste år har jeg udviklet digitale skilte (nemskilt.dk), lavet mange Wordpress løsninger og SEO til en masse kunder samt en masse specialudvikling.

Det er en underlig fornemmelse nu rent faktisk ikke skulle tage på "arbejde" hver dag, men at bruge tiden på det der i mange år har været en hobbyvirksomhed - det virker helt surrealistisk.

Vi er to personer i virksomheden, jeg er den første som springer 100% ud i det, mens min kollega venter lidt endnu.

Jeg har valgt at prioritere 50% på at udvikle den virksomhed vi har sammen med digitale skilte og hjemmesider (det er ca 5 gange så meget tid som den tidligere har fået) og efterhånden som den del vokser, så får den meget mere kærlighed og tid.

De resterende 50% af min tid vil jeg det første stykke tid bruge på at lave freelance c# .NET udvikling - med 3 børn, kone og hund skal der hentes lidt hjem hver måned. Over det næste års tid skal dette gerne blive væsentligt mindre.

Det betyder at jeg skal til at sælge mig selv meget mere end jeg nogensinde har gjort. Dette indlæg er derfor todelt - en glædelig nyhed jeg har ventet mange år på at kunne skrive, samt et godt tilbud til dig der sidder og læser.

Vi giver et godt tilbud på følgende i virksomheden (www.greenweb.dk) (de første 50%)

----------------------------------------

* Wordpress løsninger og tilpasninger - timepris på 250 kroner

* SEO gennemgang af din hjemmeside sammen med en arbejdsliste lige til at tage fat i, 1250 kroner

* Almindelige SEO Services, 25% rabat

Jeg tilbyder dig som freelance/projektarbejder (de sidste 50%)

------------------------------------

* 10+ års erfaring med alt i .NET/C#, SQL Server osv.

* Klippekort, 25 timer - 450 i timen - 11.250 DKK

* Klippekort, 50 timer - 400 i timen - 20.000 DKK

* Klippekort, 100 timer - 375 kroner i timen - 37.500 DKK

Hvis du har en speciel opgave eller noget andet i tankerne så skriv en mail til mig.

Alle forespørgsler sendes til min mail: brian@greenweb.dk

For god ordens skyld så gælder disse tilbud indtil 1/7 2014

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt gået!
Det kræver sit, at tage springet fra den sikre indkomst :)

Hvad har du af referencer i de forskellige services?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kæmpe stort tillykke

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress: kundemagneterne.dk, denskaevevinkel.dk, effektivkur.dk, kirsten-k.dk, og en masse mindre blogs - mange gange flytter vi dem fra en anden leverandør, nogle gange er det helt fra bunden med nyt design.

SEO: Sender dig lige en besked

C#/.NET/ASP.NET: Ikke noget der er tilgængelig online, men jeg har typisk lavet integration mellem forskellige systemer, samt lavet komplette, tilpassede løsninger.

Jeg har lavet backenden til Aalborg Leksikon: https://www.aalborgbibliotekerne.dk/Default.aspx?ID=212, 

Jeg har også lavet et stykke middleware så .NET løsninger kan bruge bibliotekernes webservices på en nemmere måde. 

Så har jeg lavet vores eget system til digitale skilte, som bruges af alle biblioteker i Aalborg Kommune (ASP.NET MVC / WPF)

Har lavet web baseret digitale skilte (ASP.NET MVC) - visning af billeder/reklamer/kalender på storskærm til reklame/info

Er P.T. ved at lave en Windows løsning til et bibliotek også, hvor man via en RFID læser kan søge efter relateret materiale.

Har i 10+ år lavet business Intelligence løsninger i NET/C#

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke!

God timing, jeg sad lige og kiggede efter en C# freelancer til at hjælpe mig med en opgave. Jeg sender dig lige en mail.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt Mads - jeg vidste at dette var det rigtige tidspunkt ;-) Skriv mig en mail så skal jeg give dig et godt tilbud.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)