Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA- hvad er jeres erfaringer ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allle

Jeg er i kontakt med en virksomhed i USA- jeg handler meget i Kina i forvejen, jeg lavede rigtig mange fejl i mit første år, da jeg ikke kendte til hvordan kineser handler osv

Hvad skal jeg tage hensyn til når jeg handler med et mellem amerikansk virksomhed ( det er elektroniske varer )  ?

Den virksomhed jeg har kontakt med i USA nu svarer ikke regelmæssigt - skal jeg blive ved med at skrive og ringe når de ikke gør, eller skal jeg bare være tålmodig ?

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv erfaring med handel i USA, jeg er dog så småt på vej ind i området omkring Kina. Som du nævner har du selv lavet en masse fejl det første år, det kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt mere om, så jeg måske selv kan undgå disse :-)

Kan se du har slået private beskeder fra, kan du eventuelt slå dem til, eller hvordan kan jeg spørge dig nærmere ind på Kina-området uden at vi bruger vender emnet i denne tråd`? 

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har boet i USA og sydamerika i rigtigt mange år. tit er det sådan at der ikke lige bliver svaret med det samme. og man skal rykke dem et par gange før der sker noget. det er specielt hvis man handler med de latin amerikanske lande. nu kan jeg ikke rigtigt finde ud af om du handler i Mellemamerika som jo er spansktalende eller i usa. da du jo skriver begge dele. mange gange kan man lægge pres på virksomheden hvis man gør dem klart at hvis der ikke snart sker noget så køber men sine varer et andet sted. 

Personligt ville jeg nok finde nogle andre leverandører hvis de er så langsomme. man skal jo tænke på hvordan de reagerer når man skal have service

mvh

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)