Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til webshop med boligindretning, hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Bille's Boutique Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg er forholdsvis ny her, men håber i kan hjælpe mig. Det er nu lidt over 3 mdr. siden jeg startede min webshop op. 

Shoppen hedder (www.billes-boutique.dk). Jeg synes snart, jeg har fået det meste på plads, men alt kan jo optimeres endnu mere og her vil jeg gerne have jeres input. Jeg kan se at i kommer med guld input og jeg håber at i kan hjælpe mig til, hvad jeg skal gøre for at fange potentielle kunder og få dem som kigger forbi min side, til at købe mine produkter :-)

Glæder mig til at høre fra jer :-)

Venlig hilsen

Mikkel Kjær

Tilmeldt 18. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  boligindretning arkitektforbundet havearkitekt Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er en freelance indretningsarkitekt og 3D-modelbygger, boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt i Danmark der tilbyder indretning og3D-visualisering tjenester til dem individueltlille organisation eller  budgetorganisation, der ønsker at spare omkostninger og gøre din design idé bliver tilvirkelighed. og indføre nogle entreprenør for de bedste tilbud og den bedste kvalitet i arbejdet ... 
Besøg min hjemmeside for mere information
http://interiordesignhistory.com/boligindretning-arkitektforbundet-havearkitekt-arkitekter-indretningsarkitekt.html

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)