Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skal det være så svært at indhente tilbud på forsikring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Når man er ved at starte virksomhed op og man ikke har et CVR nummer endnu, er det virkelig svært at få et tilbud på, hvad en lovpligtig arbejdsskadeforsikring vil koste!

Jeg har brug for at vide, sådan cirka, hvad en lovpligtig arbejdsskadeforsikring for en fuldtidsansat medarbejder vil koste, da jeg er ved at lave et budget - nogen der ved det?

På forhånd tak for hjælpen..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mystisk at forsikringsselskaberne ikke kan gi en sådan pris. Det er klart du skal sige hvad slags arbejde da der er forskel på at arbejde med rundsave og så sidde på kontor. Sidde på kontor - regn 1200 kr - måske 1500 kr per år. Husk hvis I er IVS eller ApS (selskab) at den også er lovpligt for ejer som direktør f.eks.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-) Så blev jeg også lidt klogere idag, vidste ikke det med IVS og ApS - det skal jeg da også lige have styr på så!  

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil blot lige nævne, at jeg har fået forskellige tilbud på arbejdsskadeforsikring til min virksomhed. Her lå den årlige pris på mellem 12.000 og 16.000 kr.! Til det skal så siges, at jeg driver en vinduespudservirksomhed, så ja, der er stor forskel på, om man sidder eller står ;-)

Mvh. Kasper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan evt læse mere om det med arbejdsskadeforsikring og evt andre omk (ex skal alt til ejer jo ud som løn med a skat eller udbytte) og løn kan jo så udløse ATP som udløser opkrævning til barsel og AUD og AER osv i dette GENERELT OM IVS så du er godt forberedt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores gamle firma havde i alt 5 ansatte og det betalte vi dengang 4800 kr for. det var en blanding af chauffører og lagerarbejdere.

ved at du hos Codan forsikring sagtens kan få et tilbud på forsikringer af den art selv om du ikke er startet op.  så du kunne jo prøve at spørge der, til en start. husk at det altid er en god ide at få priser og hvad de dækker fra flere leverandører. så man ikke køber en dyr forsikring med dårlig dækning. samtidigt kan de fleste forsikringsselskaber fire lidt på prisen hvis man samler sine forsikringer.

mvh

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)