Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Estimering af pris på site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's!

Håber der sidder en venlig sjæl, som kan give mig en estimering på prisen på et site til salg af biler. Det skal være en meget simpel side, det meste kan jeg nok egentligt klare selv, men der skal tilkobles en database (sikkert i SQL) og jeg har ingen idé om hvad prisen på sådan noget ligger på. Hvis der er en som kan estimere hvad prisen for et færdigt site vil være, kunne det være super! Man kan også bare kontakte mig over sitet, så skal jeg gerne give så mange Info som muligt. :-)

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

For at give et realistisk bud bør du nok oplyse lidt flere features på sitet. At der skal være en database kan betyde alt fra 10 minutter til flere måneders arbejde :-)

Hvad er dine krav til sikkerhed og kvaliteten?

For "nye udviklere" ville sikkert kunne lave en skrabet side for omegnen af 10.000kr, men så er kvaliteten derefter.

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress - køb et tema til bilsalg  - mindre tilpasninger ~5000

slag på tasken.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kast dig over et CMS system Wordpress Joomla m.fl. Så får du så at sige SQL databasen med og siden er nem senere at vedligeholde. Pris? Ja der må jeg nok støtte op Marks bemærkning. det kommer nemlig helt an på hvad siden skal indeholde og skal kunne.

Med venlig hilsen

Kenneth Jørgensen

Zooweb

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input 

- jeg forsøger mig lige med et bilsalgstema/plugin og ser hvor langt vi når - ellers må jeg købe mig til resten! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)