Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis opgavestyrings/timeregistrerings-app til iværksættervirksomheder primært i service- og håndværkerbranchen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er. 

I de sidste 2,5 år har vi i Simple Time (www.simple-time.dk) arbejdet på projekt, som vil gøre timeregistreringer og opgavestyring lettere for SMV’er i service/håndværker-branchen. Vi har nu et 95% færdigt produkt, som efter vores egen mening er blevet rigtigt og virkelig brugbart. Vi har under hele forløbet haft kontakt med to SMV’er, og de gav under størstedelen af forløbet os indtryk af, at de var interesseret i at teste produktet når det var testklart. Nu er produktet testklart, men virksomhederne er i mellem tiden desværre sprunget fra pga. konkurser
Vores problem er nu, at vi står med et produkt, som er klar på at blive testet, men vi har ingen virksomhed, at teste det hos.  Vi vil derfor høre om der ikke er nogle iværksætter-kollegaer, som driver en mindre servicevirksomheder, som kunne være interesseret i at teste vores system, og dermed få chancen for at påvirke udviklingen af produktet i stor grad. 
Vi har besluttet at gøre systemet gratis for vores testbrugere, også efter testperioden. 
Det meste omkring Simple Time og systemets funktioner står beskrevet på vores hjemmeside og i vores video. 
Hvis I har spørgsmål så skriv eller ring endelig.

Håber at høre fra jer. 

Mvh. 

Mads 
Simple Time. 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Flex-support.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Jeg syntes det er et rigtigt fint tilbud at i give til en virksomhed. Jeg syntes jeres system ser rigtigt fint ud. 

Det passer bare ikke rigtigt ind til det som jeg laver, men hvis i skal lave en anden udgave en dag som kan kunne passe til flextrafik må i meget gerne gerne kontakte mig. 

Med venlig hilsen 

Thomas Klintø-Nielsen

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg vil da gerne teste det for dig/jer.

Startede med min servicevirksomhed i januar og har nogle få, men gode opgaver.

Send mig evt. en mail på sfdodense@gmail.com

Vh
Jimmi

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er jeg kun lige opstartet med min tømrervirksomhed.... så det er ikke rigtig relevant for mig på nuværende tidspunkt.

men synes det virker rigtig smart og er helt sikkert noget jeg vil benytte mig af i fremtiden, hvis behovet for bedre styring skulle komme.

Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi. 
Det lyder rigtig godt.
Jeg skriver en mail til dig.

Mvh.
Mads  

Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tømeriet Ulriksen & Thomsen. 
Vi anbefaler Simple Time til alle service/håndværker-virksomheder uanset størrelse, da Simple Time giver et klart overblik over de processer virksomheden gennemgår og har i udsigt.
Nu ved jeg ikke hvor mange I er i firmaet. Hvis I er to, har du helt ret i at systemet er mindre anvendeligt end for firmaet med 10. :)
- Skriv endelig hvis du får interesse alligevel, eller du ønsker vi kommer forbi til en demonstration. 

Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. 
Tak for dit svar på vores indlæg.
Jeg har været forbi jeres hjemmeside, og må sige at jeg oplever i har et godt IT-system.
Du har givetvis ret i at Simple Time ikke kan benyttes som opgavestyrringssoftware i jeres tilfælde. Simple Time kunne dog i jeres tilfælde substituere timesedler, og benyttes som tidsregistrering til jeres lønningssystem, eller det har I måske i forvejen?  

Mvh.
Mads
Simple Time 

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nyopstartet og indtil videre kun 2mand... dog håber vi jo selvfølgelig på at udvide på en tidspunkt.

synes det virker smart og vil da kontakte dig når vi har fået ordenlig gang i firmaet og mandet op.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)