Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twami/Sleeknote alternativ

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal bruge noget til nyhedsbrev tilmeldinger i stil med Twami/Sleeknote nede i højre hjørne.

Så vidt jeg ved er Twami og Sleeknote slået sammen, og Sleeknote er ikke blevet launchet endnu.

Hvad er der ellers man kan bruge - hvad bruger I selv? :)

Mvh. Brian

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Larsen:

Hej Aminoer,

Jeg står og skal bruge noget til nyhedsbrev tilmeldinger i stil med Twami/Sleeknote nede i højre hjørne.

Så vidt jeg ved er Twami og Sleeknote slået sammen, og Sleeknote er ikke blevet launchet endnu.

Hvad er der ellers man kan bruge - hvad bruger I selv? :)

Mvh. Brian

Hvis det blot er den der funktion med at have en popup i bunden du vil have, så ville jeg nok se på enten at få lavet det selv / få en programmør til det, eller købe et af de 1000 scripts der er til sådan noget (ligger sikkert et på codecanyon.net til det). Den funktion er nemlig rimelig simpel at få en der ligner deres.

Ønsker du derimod de fede funktioner som Twami har, så kan jeg ikke hjælpe med alternativer. 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

Hvis det blot er den der funktion med at have en popup i bunden du vil have, så ville jeg nok se på enten at få lavet det selv / få en programmør til det, eller købe et af de 1000 scripts der er til sådan noget (ligger sikkert et på codecanyon.net til det). Den funktion er nemlig rimelig simpel at få en der ligner deres.

Ønsker du derimod de fede funktioner som Twami har, så kan jeg ikke hjælpe med alternativer. 

Hej Kim, tak for forslagene - jeg kigger lidt videre, og ellers må jeg som du siger, få en til at kode det for mig :)

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg har tidligere lavet dette til andre kunder. Send mig en PM hvis du ønsker at se funktionen live. Måske det er noget for dig :)

Med venlig hilsen Mikael

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du et godt alternativ til sleeknote? så vil jeg gerne høre om det :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udviklet dette: http://move-marketing.dk/newsletter-slideup.html

Her har man også mulighed for at skifte tekst, billeder etc. ud selv via admin. 

Den store forskel er, at vi ikke tager os betalt pr. måned. Man betaler 995 kr én gang og med i prisen er der også at vi designer selve slide-in (pop-up). Der kan ses eksempler på hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)