Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Affiliate network (World Wide )

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg søger et produkt som jeg kan sælge via affiliate da jeg har mulighed for af skaffe 100,000-400,000 website visninger dagligt.. ( ikke banner)

Mine visninger er fra folk der spiller computer spil og sådan.. Alder ca 10-25. Håber på nogen kan hjælpe mig med et produkt som alle "gamers" kunne være interesseret i..

( Jeg har prøvet Clickbank og får en del salg, men vil gerne prøve noget nyt som folk måske kunne være mere interessere i

Mvh Michael.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det ville være værd at prøve med sites som betfair.com og pokersites, hvis du insisterer på specifikke produkter til den aldersgruppe. Måske salg af spil vil være oplagt.

Men hvis du er ligeglad med indhold tror jeg du tjener flere penge ved at bruge pay per impression reklamer. Store firmaer som google (og måske smowtion tror jeg de hedder) leverer til hele verden og betaler i nærheden af 1$ per 1000 views. Andre mindre sites (søg selv) reklamerer med priser på 3-4$ per 1000 views.

Så hvis du sætter 3 reklamer på hvert pageview kan du i teorien tjene 3$ gange 3 reklamer gange 100-400 = 900-3600$ per dag.

Men det er måske nemmere sagt end gjort, typisk kræver det at brugeren ser reklamen i 15 sekunder før du får betaling. Og husk at en dansk bruger sikkert giver mere end en fra et uland.

Fordelen er at du får betaling via dine faste brugere uden at de nødvendigvis køber noget, så det er ikke vigtigt hvad du reklamerer for.

Som du/I måske kan høre er det noget jeg har forsøgt at sætte mig ind i, men jeg har altså ikke afprøvet det i praksis. Det er ikke sikkert du kan stole på alle reklame leverandører...

Held og lykke med projektet 

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg er blevet medlem af en affiliate system som jeg synes kan godt være interessent for dig. Skriv gerne en PM

Hav en god dag

MTGP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)