Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min varer er blevet taget fra mig uden min samtykke- og lageret vil ikke udlevere dem?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er

 

Jeg havde 30 cykler på et ekstern lager  ude i Tåstrup. Åbenbart er lageret gået konkurs og er blevet overtaget af en ny ejer. Uden min viden og samtykke flyttet cyklerne til en ny lokation og er jeg nu blevet opkrævet af UNICARGO A/S

 

1 time for forgæves afhentning 375,

 Afhentning 1312

 lagerleje 18 kr stk 1068

handling 30 kr per stk  1680

 

5468 kr. for noget jeg ikke har givet samtykke til eller accepteteret? Hvordan kan de afhente mine varer uden at informere mig? Jeg havde hentet dem hvis jeg vidste at lageret var gået konkurs.

De vil ikke udlevere min vare før jeg her betalt. Nogle der ved hvad jeg kan gøre i den her situation?

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har dokumentation på at de 30 cykler er dine, så er det jo tyveri, hvis de ikke vil udlevere dem dig. Det gebyr de så kommer med er jo langt ude!

I Helsingør er der lige faldet en sag, hvor en lokal advokat som stod for et konkursbo, ikke forklare hvor x antal malerier er blevet af. De hang alle sammen på væggen i den butik som gik konkurs, til udsmykning. Advokaten er dømt til at betale erstatning til kunstneren som ejer billederne.

Held og lykke med sagen!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at tage en snak med kurator i konkursboet, man må kunne forklare dig hvad der er sket i sagen.  hvem der er kurator i boet kan du se i statstidende.

Dernæst lav en skriftlig indsigelse overfor Unicargo krav, gør dem opmærksom på  at såfremt du ikke får dine vare udeleveret inden for f.eks 8 dage vil sagen blive overdraget til politiet alternativt fogedretten. 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mange tak for svar :) - Og ja ideen med kurator er helt sikkert god. Jeg ringer til ham i morgen!  

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg havde også tænkt mig at tage en snak med politet. Men det lyder rigtig godt med at lave en skriftlig indsigelse. Det får jeg sendt afsted med det samme. 

Jeg siger mange tak!

Andre som har stået en ligende situation må gerne med tips og tricks :) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Habib22:

5468 kr. for noget jeg ikke har givet samtykke til eller accepteteret? Hvordan kan de afhente mine varer uden at informere mig? Jeg havde hentet dem hvis jeg vidste at lageret var gået konkurs.

De vil ikke udlevere min vare før jeg her betalt. Nogle der ved hvad jeg kan gøre i den her situation?

Uanset hvad, hvis du har gang i og solgt cyklerne, så ville jeg betale og kører modkrav senere ?

Så bliver de jo udleveret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)