Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. Amino Iværksætter TV

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har elsket, at se Martins Videoer om forskellige emner, interview indenfor Iværksætteri. Det har været super dejligt.

Man er nu gået over til interview virksomheder online med webcam. Det er sådan set også meget godt.

Men jeg synes man kan forbedre kvaliteten meget!

Er det ikke en god ide, at sørge for Intervieweren har en god baggrund og der er god belysningsforhold. Hvis det er muligt, så bliver der zommet mere på interviwerens ansigt.

En anden ting, det er lidt irretterende Intviwiev drejer hovedet til højre, når man vil læse spørgsmål om fra aminoer.... Kan den bærbar ikke stille foran webcam.... 

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også at Amino-tv er utrolig lækkert, og ja interviewerne kan helt klart udvikle sig. Men det er måske også lige i overkanten at forvente at Amino ansætter en journalist fra TV-Avisen der behersker interviewteknik til perfektion.

Jeg synes det er fint at man starter sådan lidt fra bunden og udvikler sig. Ser man f.eks. på Thorborg.tv og på Martins første videoer, så er det en kolosal udvikling han gennemgik bare på det første år.

Jeg tænker at det samme vil gøre sig gældende for Amino-tv og interviews med startups og iværksættere.

Derudover ville jeg være ked af hvis det blev alt for professionelt, jeg kan godt lidt at der er noget autentisk over det, det synes jeg får det til at virke mere ægte, fremfor meget af det tv der bliver lavet af tv-selskaber, som virker så finpoleret og stilet at det nærmest bliver uægte og falsk.

Jeg har er lige blevet Amino-plus kunde, primært for at se Amino-TV og få inspiration og motivation - keep up the good work! :)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rom blev ikke bygget på en dag :)

Lad manden få en 30-40 interviews under bæltet inden vi begynder at brokke os :) 

For mig (personligt) er jeg lidt ligeglad hvor han kigger, men det er også primært fordi jeg bare har dem kørende i baggrunden som en slags podcast :)

Og jeg synes sku det er relativ god kvalitet som vi får serveret på et sølvfad :)

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs lige mit opslag igennem engang til venner. Jeg kritiserer slet ikke manden, som interviewer... MEN  mere de teknisk forhold, som man nemt kan gøre ved.

Mere lys, Zoom in... og placere bærbar  foran cam mv 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

skobutik:

Jeg har elsket, at se Martins Videoer om forskellige emner, interview indenfor Iværksætteri. Det har været super dejligt.

Man er nu gået over til interview virksomheder online med webcam.

Jeg mener da, at jeg så et indlæg fra Martin, hvor han sagde, at han ville begynde de lange face-to-face interviews igen snart, så jeg tror ikke, at de nye webcam-interviews er i stedet for de andre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal nok lave nogle af de lange igen, jeg har bare rigtig travlt med Dinero for tiden og så skal vores nye videoteam lige ordentligt på plads.
Så det er ikke en erstatning for noget og ja, der kan forbedres en del og det arbejder vi på.
Men ideen er ikke at det er journalistik i den forstand, det er blot 10 hurtige spørgsmål til en spændende startup og det skal maks tage 15 min.

Og husk at i kan abonnere på iTunes: 
https://itunes.apple.com/us/podcast/aminotv-lydspor-podcast/id871103735?mt=2

Og som RSS feed:
feed://www.amino.dk/tv/rss-podcast.aspx 

Så kan i høre det som Podcast. De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Martin også skriver, er det meningen at de korte interviews med Danske startups skal fungere som et supplement til de lange interviews og ikke en erstatning Smile

Interview teknikken skal der også nok komme bedre styr på så snart vi lige har øvet os lidt, lige nu gør vi det så godt vi kan med de midler vi har og fokuserer på at gøre det bedre gang for gang.

Der er også et system på vej, så man inde på Amino TV siden, kan forslå virksomheder man vil se et interview med og stille spørgsmål til dem. På den måde bliver det også mere overskueligt når det skal indsamles spørgsmål.

Imorgen interviewer vi Libratone, husk at stille dem et spørgsmål her: http://www.amino.dk/forums/t/228376.aspx 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Der er også et system på vej, så man inde på Amino TV siden, kan forslå virksomheder man vil se et interview med og stille spørgsmål til dem. På den måde bliver det også mere overskueligt når det skal indsamles spørgsmål.

Og nu kom systemet så! http://www.amino.dk/forums/t/230444.aspx#1502189 

Rigtig god fornøjelse! 

Husk at hvis i har forslag til virksomheder vi skal interviewe er i velkomne til at skrive til nro@amino.dk

(anden kritik og ideér er selvfølgelig også velkommen) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)