Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer - er det muligt at anvende 2 kreditkort

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kører pt kampagner for et af mine firmaer på facebook, og nu skulle jeg til at oprette nogle nye kampagner for et andet firma her idag, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får facebook til at hæve på 2 forskellige kreditkort

Er det ikke muligt - eller kræver det at jeg opretter en "falsk profil" som jeg gør til administrator, og kører annonceringen gennem den falske profil?

mvh

Simon

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan under fakturering og betalingsmidler tilføje et ekstra kort. Men du kan også lave en ekstra advertise konto - jeg fandt følgende på nettet

You can run multiple accounts

If your company runs Facebook advertising for different companies, you will want to keep each of the company campaigns separate.

Unfortunately, each Facebook ads account must be associated with a unique email address, so you can’t directly create separate account.

Instead use an existing account of one of your clients to set up the advertising account, and share the account with yourself.

From your account, you will then be able to switch between the different accounts that you manage.

Please note that you can only manage up to 25 different Facebook ads accounts.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Du kan under fakturering og betalingsmidler tilføje et ekstra kort. Men du kan også lave en ekstra advertise konto - jeg fandt følgende på nettet: 

You can run multiple accounts

If your company runs Facebook advertising for different companies, you will want to keep each of the company campaigns separate.

Unfortunately, each Facebook ads account must be associated with a unique email address, so you can’t directly create separate account.

Instead use an existing account of one of your clients to set up the advertising account, and share the account with yourself.

From your account, you will then be able to switch between the different accounts that you manage.

Please note that you can only manage up to 25 different Facebook ads accounts.

Tak for svar :)

Det jeg udleder deraf, er at jeg netop skal oprette ekstra profiler, og så køre annonceringen gennem dem, og relatere min nuværende profil dertil, så jeg kan skifte imellem dem.

Det er godt nok bøvlet lavet fra FB' side af :(

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt kan du godt tilføje et ekstra kreditkort, men tror det er bedst at oprette en konto og så tilknytte dig selv til den. så er det mere adskilt og nemmere at administrere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)