Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger trykkerier som kan fremstille gavepapir!!?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Madstitch Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan fortælle mig,  hvor man finder frem til de mest brugte trykkerier til fremstilling af gavepapir i ruller. Nogen, som har erfaring med trykkerier fra udlandet? Har udviklet et design som jeg gerne vil have ud på papir men herfra, (og som kreativ) er det en jungel at komme videre. 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvilket trykkeri der er mest brugt, men jeg ved at spoonflower er meget brugt (jeg bruger dem selv) og de trykker i hvert fald gavepapir :) http://www.spoonflower.com/designs/new?create=gift_wrap

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Madstitch Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, tak for svar. Tror du det er det rette firma hvis jeg har til hensigt, at sælge videre til virksomheder? Det ligner mere et site for private, som gerne vil have lavet deres eget design? Det vil jeg jo også, men business to business.  Hvad tænker du?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg desværre ingen erfaringer med da jeg kun har benyttet dem når jeg har skulle bruge stof til prototyper.
Umiddelbart vil jeg nok give dig ret i at det nok er mest til private og - eller evt. prototyper :)
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Illux? 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Madstitch Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!! Jeg har faktisk være i kontakt med dem og de virker flinke. Tænkte bare, at jeg hellere vil undersøge marked herhjemme inden jeg beslutter mig. Der må næsten være flere af den slags trykkerier.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Madstitch Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ikke så sikker på at de laver papir, men har nu skrevet til dem. Tak for bud!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

åhr ja, og så er der også dansk digital lab - ligger i Randers ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)