Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide til et eksisterende firma!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg vil gerne hører om der er nogen der har erfaring med, eller viden om salg af ideer til allerede etableret firmaer? Jeg har f.eks en ide til GoMore som ville exponere dem rigtigt meget. Og tilføje rigtigt mange nye mennesker til deres målgruppe.
Kan man sælge en god ide?
Hvordan estimeres prisen på en ide?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode ideer er sjældent noget værd, hvis de ikke eksekveres. Hvis din ide er SÅ begrænset til få udbydere, så står du svagt i en forhandling.

Så kom videre end idestadiet - lav et proof of concept som minimum, og derfra kan du eventuelt kontakte virksomheden.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender nogle folk, fra min handelsskole, der udførte samme virksomhed som du har i tankerne. for dem blev det en succes, og de hjælper virksomheder med at etablerer sig på markedet, samt at fortælle hvor og hvordan de skal markedsføre

det er som sådan en god ide, synes jeg. Jeg kunne godt selv finde på at bruge denne virksomhed, især hvis man er et ny startet virksomhed, der ikke har så stor en erfaring.

man sparer tid i virksomheden, og den løn medarbejderen skulle have haft for at lave jobbet halvt så godt, for den virksomhed vi hyrer. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)