Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelsesret b2b

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :


Havde besøg af en sælger fra business solution  som hældte vand ud af ørerne, lovede guld og grønne skove mht til at lave os en ny hjemmeside 

Jeg ender med at underskriver aftalen men med krav om at jeg har 14 dages fortrydelsesret.

Jeg tager kontakt til vores nuværende udbyder som straks kommer og holder møde og tilbyder effektiv markedsføring. Så jeg vælger at blive hvor jeg er og kontakter BS som nu nægter alt med fortrydelsesretten !!

Jeg har et vidne som hørte samtalen men support afdelingen siger nu at det tilbyder de ikke, så nu håber jeg da jeg får en af deres medarbejdere i min butik, så skal jeg vise dem hvad dårlig kundeservice er !!

Jeg har endda tilbudt at betale mig ud af kontrakten, dvs de tjener penge på ingenting.
Men de siger nu at Web hotellet er købt, men lur mig lige om det koster 15 K over 3 år !!
Hvad gør jeg i denne sag, kan jeg gøre noget ?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Står der i den underskrevne aftale at du har de 14 dages fortrydelsesret?

Hvis ikke, så betal og lær at læse alt inden du skriver under.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har man ikke aftalt noget særligt i kontrakten, finder enten den danske købelov eller den internationale købelov anvendelse som udfyldende regler. Det er derfor vigtigt, at man har et nogenlunde overblik over de vigtigste regler.

Umiddelbart får du svært ved at modargumentere en kontrakt. Derfor er det vigtigt at læse vilkår og betingelser når man handler som erhversdrivende.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mundlige aftaler er bindende, men hvis du har skrevet under på en kontrakt, hvor fortrydelsesretten ikke er omtalt, står du meget dårligt.

Et vidne til en telefonsamtale hjælper dig næppe meget.

---

Du kan undlade at betale og efterfølgende gøre skriftlig indsigelse mod rykkeren / gælden. 

Så skal skyldsspørgsmålet afgøres i retten inden din modpart kan køre inkasso / pålægge inkassoomkostninger.

Hvis du er meget heldig undlader firmaet at tage sagen i retten.

Bliver du indkaldt til retten, kan du betale kravet + gebyrer og dermed slippe af med sagen, men med yderligere omkostninger for dit krumspring.

MEN det er næppe første gang din modpart står i denne situation, så de ved at de med 99% sikkerhed vinder sagen, så jeg tør godt æde min hat på at de forfølger deres krav.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er det set før :( men hvorfor ikke blot benytte dog af dem? Hvis de har lovet guld og grønne skove og aftalerne er skrevet ned, så kan du holde dem op på det. Holder de ikke hvad de lover, kan du komme ud af kontrakten denne vej, tænker jeg?

Men det er noget rigtig øv, håber du finder en løsning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt, hvorfor underskriver du en _købsaftale_ når du ikke er sikker i din sag? Jeg har på ingen måde ondt af at du får et rap over nallerne, har man indgået en aftale (og det har man når man underskriver en kontrakt) så overholder man sku aftalen. Du vil vel også gerne selv have at dine kunder overholder de aftaler de har indgået?

15.000kr over 3 år for en webløsning er ikke dyrt, jeg kender mange steder hvor det ville koste meget mere. 

Det bedste bud på en "løsning" for dig er at gå til en advokat og få gennemlæst kontrakten (hvilket du burde have fået gjort inden du skrev under) og høre denne om der er nogen udvej for dig.

Men hvis du er blevet tilbudt at slippe ud for 15.000kr så syntes jeg da bestemt det er et godt tilbud, skynd dig og accepter det så du kan lægge hele den ballade bag dig! :-)

 

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle i chatten

Vi er altid til at snakke med, hvis vi ikke allerede har påbegyndt vores arbejde med et kommende projekt eller har indkøbt webhotel til vores egne leverandører :) 
Hvis der er nogle som har spørgsmål til vores betingelser, så er I velkommen til at kontakte os. 

Fortsat god dag
Produktionschef - Business Solution

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business Solution:

Hej alle i chatten

Vi er altid til at snakke med, hvis vi ikke allerede har påbegyndt vores arbejde med et kommende projekt eller har indkøbt webhotel til vores egne leverandører :) 
Hvis der er nogle som har spørgsmål til vores betingelser, så er I velkommen til at kontakte os. 

Fortsat god dag
Produktionschef - Business Solution

Tråden er fra 2014? Det er dælme sent, at begynde at deltage i tråden her 2 år efter, at den er oprettet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion-Seller

"Bedre sent end aldrig" ;) 
Ej jokes til side. Det er naturligvis ikke i orden at forholde sig på bænken i så lang tid. Vi er ved at rette op på nogle ting og en af dem er åbenhed på de sociale medier

Vi håber at alle som har spørgsmål til os, tager henvendelse. Vi er altid klar på en snak. 
Fortsat god dag
Business Solution

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)