Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told og vareprøver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min leverandør fra Kina spørger, om jeg er med på, at hun skriver at det er vareprøver for 150$. Det er 55 kg garn, som jeg skal sælge via min hjemmeside.

Har det betydning for told, hvad der står på fragtpapirerne? 

Jeg vil ikke snyde, og jeg vil absolut heller ikke komme i klemme med told og skat.

Jeg vil bare sikre mig, at min fornemmelse af, at jeg skal sige nej til hendes spørgsmål, er rigtig.

Marlene, Sdr. Bork

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

bbmn:
Min leverandør fra Kina spørger, om jeg er med på, at hun skriver at det er vareprøver for 150$. Det er 55 kg garn, som jeg skal sælge via min hjemmeside.
din leverandør spørger om du vil ha hjælp til at snyde for told (og formentlig moms) Fragtpapirerne skal svare til den faktura du betaler og ikke noget som helst andet - og mit gæt er, at en virksomhed med CVR der importerer 55 kg garn vil stå med håret/garnet i postkassen når de skal fremlægge bevis for betalingen osv og der står vareprøve på kassen

Ja vil jeg derfor sige, du skal bede hende sætte en kopi af den korrekte faktura i plastlomme på regningen men du skal jo også gerne har ret varetarrifnummer på for indfortoldningen (og du skal være importregistreret som jeg går ud fra du er)

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det hurtige svar.

Jeg skriver straks tilbage til hende.

Og JA jeg er importregistreret Smile

Cool Marlene

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er vigtigt at du for skrevet og vedhæftet den rigtige invoice... Vi har selv haft problemer med at 
et firma fra Kina simpelthen uden at spørge os skrev en mindre værdi, og pludselig var det hele fortoldet forkert. 

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)