Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formning af idé

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mere eller mindre en forretningsplan og det der holder mig tilbage lige nu er, at jeg ikke ved hvordan jeg får det finansieret? Hvem skal jeg spørge, hvem skal jeg snakke med? 

Jeg starter op i sydspanien. Det vil blive en slags StrenghtCamp med henblik på personlig udvikling. En handlingsplan for den enkelte persons mål.

Det jeg skal have købt er udstyr og det kan godt være halv peberet men derimod har jeg ikke en forventning om, at det skal være fancy moderne løbebånd eller technogym tværtimod vil jeg heller det hellere det mere oldschool med en stang, nogle vægte/kg til stoppe på, medicin bolde så det egentlig mere minder om crossfit center altså, en garage gym. Det er lidt pyntet med American Concept og det at være menneske fra naturens side ;-) 

Håber i vil hjælpe mig.. Da det eneste der holder mig tilbage fra og gøre det sådan set er, at jeg mangler de økonomiske midler hvilket også er nok til ikke at komme igang.

På forhånd mange tak for de flinke og konstruktive svar

@@ Læs mit mål nedenunder og hvorfor jeg vil det.

Formning af idé

Dansk Dinemuskler
Spansk Susmúsculos

 

Idé til omsætning. Grunden til at jeg skriver idéen ned er, at så kan jeg huske helt konkret hvad der skal til og hvad der kan bygges videre på, derfor navnet hedder ’Formning af idé’

 

Det kræver først og fremmest et samarbejde med et telemarketing firma fordi, at mit mål er, at hjælpe unge til og opnå deres fulde potentiale. Skridt 1 blive bedre sælgere skridt 2 få en fysisk form så de lærer deres krop og kende.

Skridt 1 indebærer den psykologiske del fordi at vi allesammen er sælger. Måske er det dybt begravet i os, men vi har det allesammen i os. Jo bedre sælger, jo bedre klarer vi os i dagligdagen, da vi kan håndterer flere slags konflikter hvis vi er bedre sælger.

Målet med idéen er at forme en person så de tænker selv endda så de får selvstændige holdninger og kan argumenterer for dem. Det er, at gøre dem til rigtige mænd eller kvinde.

Det er min overbevisning, at Mind & Body hører sammen. Man kan godt være klog på omgivelser, natur og andre ting, men hvis man ikke tænker på sin egen krop og velbefindende, hvordan har man så tilladelse til at udtale sig om disse ting? Det er min opfattelse, at man skal have det godt med sin krop og den man er på indersiden inden man gør jeg klog og sjov på omverdenen. Alt andet er efter min observation et falsk ’jeg’ EGO statie.

Derfor er formning af denne idé en mulighed for unge som har haft det svært i barndommen, har traumer eller bare vil være en bedre person. Det er mit brændende ønske at hjælpe de hårdnakkede gutter/gutinder som har et meget følsomt EGO pga tidligere oplevelser i deres liv. Disse mønstre kan ændres og det gode ved det er, at personer med dårlige oplevelser tidlige i livet typisk også er motiveret på den måde kan man manipulerer dem på en positiv måde så deres adfærd ændres og de tænker i mere konstruktive og positive baner.

Hvorfor ønsker jeg at starte en garage fitness op?
Jeg har det her ønske fordi, at jeg selv engang har stået i lort til halsen og ved hvordan det er, at være udenfor og bare gerne vil være en del af noget. Så det her er med hjertet denne formning af idé kommer fra

Hvordan vil jeg gøre det?

  1. Tage kontakt til ####### eller ###### forespørge dem om de ikke også kan se, at denne her idé har potentiale og at det vil hjælpe mange mennesker.
  2. Leje garage
  3. Researche tilskud til opstart af firma. Omkostninger som træningsudstyr kan være ret dyre
  4. Undersøge ved ####### / ### ####### om de vil være en del af firmaet da de i forvejen har revisor og der vil dermed være mindre omkostninger og en masse god støtte hen ad vejen.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)