Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej amino-brugere. nogen innovative hoveder der kan hjælpe med en ide til mit bachelor projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

jeg skal til at igang med en bachelor projekt. jeg studere it ingenøre i århus universitet.

min bachelor projekt går ud på, at jeg sammen med gruppen opfinder eller udvikler noget indenfor it-verdenen.

har i nogle gode ideer der kan hjælpe mig på vej? noget der vil gøre hverdagen lettere, noget der vil gøre verden til et bedre sted.

bare skyd løs, alle inputs kan hjælpe. 

tak på forhånd

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Høretelefoner der stopper med at afspille musik, når man tager dem ud af sine øre samt starter igen når man sætter dem ind.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En knap på mit skrivebord, hvor der står "Giv mig ro". De færreste arbejdstagere som spørges om hvor de vil være for at få ro til at arbejde vil være, svarer kontoret. Fordi det er så meget støj og forstyrrelser på kontoret, i de åbne kontorlokaler eller flermandsrum.

Knappen skal så aktivere et system som sørger for at jeg ikke kan høre kollegaer som snakker i telefon, kollegaers telefoner som ringer osv. Foreslår at det bygger på modfase princippet, hvor mikrofoner tager op lyden fra en retning og sender lyden ud i en forskubbet fase. Princippet virker, det er bare ikke lavet for dette formål.

http://www.ahorn.dk/asu/base/tips/5007/lyside.asp

Du skal bruge (evt. udvikle) gennemsigtige højtalere, som kan sættes på kanten af skrivebordet. Det skal laves som en app, så jeg blot kan plugge ind min mobil og starte appen.

ring når du har det klart.

mvh Øyvind

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)