Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt værktøj finder kønnet på din e-mail liste

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Hvis I arbejder med e-mail markedsføring, så kender I nok også effekten af at segmentere sine nyhedsbreve, fremfor at sende den samme e-mail til alle på ens liste. Én ting du kan segmentere på er kønnet på dine modtagere, men hvad nu hvis du kun fik navn og e-mail på dine modtagere, som langt de fleste har.

Det er her email-beriger.dk kommer ind i billedet!

Sammen med Tommy Arildslund og Kasper Ebsen har jeg lavet dette gratis værktøj, som automatisk finder kønnet på din e-mail liste, baseret på deres navn. Vi fik idéen til værktøjet da vi skulle udsende et segmenteret nyhedsbrev til mænd og kvinder, men endte med at bruge alt for lang tid i Excel med at opbygge en database over drengenavne og pigenavne - for slet ikke at snakke om unisex navne... Det arbejder slipper du nu for at gøre.

Læs hele historien om værktøjet her.

Værktøjet er netop blevet færdig og er stadig i beta, og vi vil meget gerne have noget feedback på det, hvis der er nogen der kunne tænke sig at prøve det af.

Hilsen Kasper, Tommy og Jacob

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Super spændende tool godt gået, tror det vil være nyttigt for mange. 

Jeg har netop prøvet at teste det med helt normale danske navne, dog fik jeg en succesrate på 0%. 

Skal adresserne køres specielt ind i csv arket? 

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Hvis du laver en export fra MailChimp eller Campaign Monitor, så burde det virke. Hvis du laver filen i hånden, så er det vigtigt at den indeholder overskrifter og at navnet står før e-mailen i filen, fx sådan her:

navn,e-mail
jacob,test4@test.dk
peter,test@test.dk
Mette,test2@test.dk

Jeg har opdateret vores lynguide på siden, hvis andre har samme udfordring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)