Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hjemmeside, hvor du får 3 tilbud på rejser. Kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.


Jeg vil gerne igang med, at lave en hjemmeside, ligesom 3håndværkertilbud, bare indenfor rejsebranchen. 
Men jeg kom til at tænke på om sån en side overhovedet kan fungerer i praktis.

Som jeg ser det er det største problem:

 - Hvordan skal processen foregå i praktisk når de giver et tilbud. (Det jeg er i tvivl om er hvordan sikre de sig, at de har tilbuddet når kunden vælger tilbuddet.)

Kunne være fedt, hvis nogen i rejsebranchen kunne hjæpe :)  

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke i rejsebranchen, men jeg tror nu sagtens at det kan lade sig gøre. Det handler vel blot om, at brugerne skal stilles over for specifikke spørgsmål omkring deres kommende rejse samt hvilken periode de gerne vil rejse samt længden af rejsen.

Derudover skal de selvfølgelig svare på om hvilke interesser de har, hvilken type ferie de er til, prisniveau osv. Så kan brugerne selv bestemme om de vil til et specifikt land, område af verden eller lade rejseselskabet komme med et forslag.

Anders V:

 - Hvordan skal processen foregå i praktisk når de giver et tilbud. (Det jeg er i tvivl om er hvordan sikre de sig, at de har tilbuddet når kunden vælger tilbuddet.)

Som jeg skriver i ovenstående, så skal kunden jo blot indtaste hvilken periode de vil rejse og så sørger rejseselskabet for, at rejsen er ledig i den periode. Jeg tror desuden det er en god ide, at det er en god ide hvis man opsætter en deadline for hvornår en rejse skal være valgt - så du på den måde sikre, at rejsen stadig er ledig hos selskabet.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne forestille sig at kunderne blev givet nogle valg på hjemmesiden fx hvilket land de vil rejse til, hvilken uge(r), hvor lang tid, hotellets antal stjerner, halv eller helpension osv. På den måde er det nemt se som rejsearrangør hvad kunden vil have og om det er noget man har. Alego på http://www.alego.dk/Indhent-tilbud/Tilbud-revisor har fx gjort det nemmere for opgaveløser at danne sig et overblik over hvad det er for en slags opgave der er og om det er noget opgaveløser vil byde på (samt hvor meget).

Jeg er lidt skeptisk over om det vil fungere i praksis da jeg synes rejsearrangørerne er udemærket til at skilte med rejser og priser. Kunderne bør derfor selv kunne se de forskellige type rejser og priser da markedet i forhold til pris er meget transparrent i forhold til revisorer/advokater, automekanikere og håndværkere ;)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens lade sig gøre og der findes flere af den slagssider - en af de større er http://www.holibee.dk/


Jeg tror du skal satse på de lidt mere specielle tilbud - rundrejser eller rejser tilpasset den enkelte. Så vil de som sådan ikke løbe tør for pladser.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)