Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgeren bliver "pigesur"

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Odense S
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Skt. Klemens Fodpleje v/ Alice Sommer Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har godt nok været ret uheldig på det sidste. Hele tre gange er der sælgere der kontakter mig telefonisk for at sælge deres produkter. Ikke nok med de forstyrrer mig i mit arbejde, jeg giver mig meget tålmodigt tid til at lytte til dem, men at de har den frækhed sig at blive godt muggen når jeg takker nej til deres tilbud, oplever jeg som meget uprofessionelt. For fremtiden smækker jeg bare røret på.........

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste sælgere vi oplever hos NordicCall hvor vi håndtere opkald for rigtig mange virksomheder som ikke selv har tid og eller vil undgå disse sælgere er faktisk flinke nok, men det sidste år er antallet af opkald fra telefonsælgere blevet rigtig mange og mange flere end før siger sikkert nej plus at nogle bliver irreteret fordi de sjældent ringer på noget godt tidpunkt.

Men syntes faktisk de fleste er okat til, at forstå budskabet efter et par minutter med nej og resten de må bare være sure og/eller fornærmet over at virksomhederne ikke vil handle.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke umiddelbart som om, at du er interesseret i, at skabe debat, mere som om du blot skal ud med lidt galde.

Men det kan meget vel være din egen skyld, for er du ikke reklame beskyttet, kan enhver nemligt ringe dig op uopfordret i og med, at du har et cvr nummer.

Den gode nyhed er, at du kan ringe til erhvervs og selskabsstyrelsen i morgen og blive reklame beskyttet.

Jeg forstår din frustration, det er ikke alle sælgere der er lige professionelle. Men vendt om er det vel heller ikke alle fodplejere der er lige så fantastiske og dedikerede som dig vel ;)

Mick Hansen

www.salgssucces.com

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mick Hansen:

Det lyder ikke umiddelbart som om, at du er interesseret i, at skabe debat, mere som om du blot skal ud med lidt galde.

Men det kan meget vel være din egen skyld, for er du ikke reklame beskyttet, kan enhver nemligt ringe dig op uopfordret i og med, at du har et cvr nummer.

Den gode nyhed er, at du kan ringe til erhvervs og selskabsstyrelsen i morgen og blive reklame beskyttet.

Jeg forstår din frustration, det er ikke alle sælgere der er lige professionelle. Men vendt om er det vel heller ikke alle fodplejere der er lige så fantastiske og dedikerede som dig vel ;)

Mick Hansen

www.salgssucces.com

Beskytelse i cvr giver ikke fred for utidige og generende opkald fra sælgere.

De kan som regel finde oplysningerne andre steder, f.eks. hjemmesider.

Lad mig gætte; du er selv en af dem der ringer folk op og spilder deres tid :-) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Fru Hartmann:
Lad mig gætte; du er selv en af dem der ringer folk op og spilder deres tid :-) 

Nu var det ikke til mig, men jeg er én af de sælgere der ringer virksomheder op og spilder deres tid. Én af de virksomheder hvis tid jeg for nyligt har spildt, sparede næsten 1 mio. kr. om året på mit opkald (og og et par møder). På en ydelse de var 100% sikre på de ikke kunne få billigere og bedre.

Og i morgen er jeg blevet inviteret til møde med alle kædechefer i organisationen, for at sikre at alle får vores ydelse. Det bliver en samlet besparelse på over 3 mio. kr. om året. Jeg fatter simpelthen ikke at de bliver ved med at gide at spilde deres tid på mig, de skulle naturligvis have smidt røret på med det samme (Eller fået et callcenter til at afvise mit opkald) Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha det kan man godt sige, men som igang siger det, skaber jeg også løsninger for mine kunder.

Har fornyeligt lavet en løsning til et vikar bureau, den kostede dem små 100 tusinde kroner, og sparede dem en medarbejder + 20.000 om året i timesedler og andet papirnusseri ;)

Med andre ord er den tjent hjem på 3-4 måneder, tror du de er kede af, at de tog telefonen?

og nej kære fru Hartmann, du kan aldrig sikre dig 100% imod uopfordrede opkald, men du kan holde det på et minimum ved, at blive reklame beskyttet. 

Og har man den holdning, at man bare vil smække på, så tror jeg de fleste sælgere kan skrive under på, at det er win/win, at man lader sig reklame beskytte, da det er lige så meget spild af vores tid, som det er af deres ;)

Mick Hansen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 11 person

Mick Hansen:
Har fornyeligt lavet en løsning til et vikar bureau, den kostede dem små 100 tusinde kroner, og sparede dem en medarbejder + 20.000 om året i timesedler og andet papirnusseri ;

Jamen det var da rigtig dygtigt - endnu en i ledighedskøen takket være dit store salgstalent.  :-) 

Men hvad f.... den enes død......

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mick Hansen:
og nej kære fru Hartmann, du kan aldrig sikre dig 100% imod uopfordrede opkald, men du kan holde det på et minimum ved, at blive reklame beskyttet. 
og minimum betyder så kun, at de der KUN har tilf nummer fra CVR masse udtræk ikke må ringe .- alle der ha det fra nettet/krak/annoncer osv kan  - Jeg tror det er meget få opringninger der kommer via CVR masseudtræk og firmabeskyttelse mod reklame er i mine øjne lidt gas

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense S
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Skt. Klemens Fodpleje v/ Alice Sommer Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fin forståelse for at sælgeren gør sit arbejde. Det har jeg respekt for. Men jeg bryder mig ikke om at blive udsat for deres fornærmelser når jeg pænt takker nej. Jeg har trods alt givet mig til til at lytte selvom jeg ikke har tid. Og iøvrigt synes jeg det er fint nok der kommer i snak omkring hvordan man kan takle den slags ting. Det er utroligt der er nogen her der gør sig til dommer over om hvorvidt det oplæg jeg kommer med er debat eller ej :-) 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mick Hansen:

Har fornyeligt lavet en løsning til et vikar bureau, den kostede dem små 100 tusinde kroner, og sparede dem en medarbejder + 20.000 om året i timesedler og andet papirnusseri ;)

Med andre ord er den tjent hjem på 3-4 måneder, tror du de er kede af, at de tog telefonen?

Jamen tillykke....og tillykke til @igang med det store millionsalg. Hvis I nu så kunne gøre os andre, der sidder i den anden ende af røret og trådstarter ikke mindst, den tjeneste at få andre sælgere til at opføre sig som sælgere, herunder måske et lille kursus i at der ingen grund er til at blive "frøken-fornærmet" ved en hurtig og kold afvisning, men istedet reflektere lidt over 1) om de bruger de rigtige salgsteknikker og 2) har de i det hele taget undersøgt hvem de ringer til?. 

Vi kan ganske simpelt aftale følgende:
-Hvis en sælger ringer og starter med et spørgsmål (Hvor meget toner bruger i), så har "vi" ret til at smide røret på, uden videre.
- Hvis en sælger ringer op, fortæller hvem han repræsenterer og hvad han gerne vil sælge, så skal vi høre på det indtil vi afgør om det kunne være noget for os?
   Og hvis det ikke er og sælger bliver frøken-fornærmet, ærgeligt, men that´s life.

Bare 2 simple regler der kunne hjælpe så ganske meget på "telefon sælgerens" renommé?
For "I" bliver nødt til at forholde jer til, hvor mange der opfatter telefon sælgere som en pestilens og derfor, hvor meget "amatørerne" så ødelægger for jer?
Jeg syntes, at hver gang en debat her på Amino drejer sig den pestilens med uduelige telefonsælgere, der spilder ens tid, er, så har har vi altid et par indlæg fra sælgere, der udelukkende fokuserer på deres egne fortræffeligheder og mere eller mindre mellem linjerne kan man læse at kunderne dybest set er nogen fjolser ikke at sige ja? Lidt selvrangelse ville måske være på sin plads, og lidt focus på at det at det går ud over de "rigtige" sælgere også, denne "opførsel", kunne jeg måske spagt foreslå kom på dagsordenen ved næste generalforsamling i "sælgerforbundet"? 

For fakta er (sågu!), det er en pestilens hver eneste dag at blive ringet op af uduelige sælgere der "læser op fra manus" og spilder vores tid. Så nøjes vi ikke med at blive "pige-sure", vi bliver skide sure! 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)