Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af helt nyt koncept. Holder det? (feedback på hjemmeside)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, tak for din (lidt håre men fair) feedback.

Det med loadtiden, hvordan forbedre jeg den?  -er det mit webhotel der er skyld i dette?

Ang tekster, har du et eksempel på hvad der er klodset og uelegant?  -mere så jeg kan få det tilrettet. (mine slå/stavefejl må du også meget gerne udpege, hvis du gider)?

Det med kedeligt og anonymt... tja tjo.. det kan der måske være noget om, men har nu valgt det med stor omhu, for at vise seriøsitet. -Lidt en balancegang... man vil ikke være FOR kedelig, men for meget sjov, og så er troværdigheden jo væk.  Har du nogle forslag til hvordan jeg kan gøre den mere interessant uden at gøre den useriøs?

Til sidst, hvad er CTA? (sikkert et dumt spørgsmål).

Igen, tak for din feedback.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EnNyIde:
Det med loadtiden, hvordan forbedre jeg den?  -er det mit webhotel der er skyld i dette?

Lang loadtid kan have mange forskellige årsager, og hosten kan sagtens spille ind. Det er dog lidt mere komplekst end som så at sætte fingeren på den præcise grund - især når din loadtid er meget svingende.

EnNyIde:
Ang tekster, har du et eksempel på hvad der er klodset og uelegant?  -mere så jeg kan få det tilrettet. (mine slå/stavefejl må du også meget gerne udpege, hvis du gider)?

Du skriver:

Det at søge rådgivning om lån, er ikke noget der er tradition for. Nomalt går man jo bare ned i sin bank og spørger dem hvad der bedst kan betalte sig. Stoler du på banken giver dig den bedste rådgivning?

Et alternativ:

Der er ikke tradition for at søge rådgivning om valg af realkreditlån, for hidtil har hver enkelt aktør på markedet haft store interesser i at anbefale dig én bestemt løsning. Nu kan du heldigvis få reel og uvildig rådgivning hos os - helt uafhængigt af banker og realkreditinstitutter.

EnNyIde:
Til sidst, hvad er CTA? (sikkert et dumt spørgsmål).

Call to action, som betyder den knap, du gerne vil have brugeren til at klikke på. Den skal gerne skille sig ud og være placeret højt oppe på siden.

Se til sammenligning fx www.juf.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen Jakob,

Fint eksempel på CTA der virkelig er "in your face".... MEN det er dog også noget lettere, når det er kunden der er produktet (ydelsen er gratis).  -Når man gerne ser ens kunder skal betale for produktet, vil en stor grøn BESTIL knap øverst vel ikke altid være smart?  -jeg mener, det kan vel godt betale sig -som jeg har forsøgt her- at forklare lidt om hvad produktet går ud på først.

Der vil iøvrigt der hvor man nu ser et billede af et forstørrelsesglas, komme en lille animeret video der vil forklare konceptet.  -Den er blot ikke lavet endnu.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din side er selvfølgelig ikke 100% sammenlignelig med JUF, hvilket du også selv er inde på.

Dit koncept er mere uklart, og derfor er din fornemmeste opgave at få kunden til at forstå dit koncept inden for de første 2 sekunder på siden. Du bør af samme grund alvorligt overveje at sløjfe den ene af pakkerne eller i hvert fald kun pushe den ene på forsiden.

En 1-2-3-opstilling vil give et hurtigt overblik:

1: Du sender os betingelserne på dit nuværende lån
2: Vi finder de bedste alternativer på markedet til dig
3: Du betaler kun, hvis vi finder en besparelse på 3.000 kr. eller mere

Følg den op med to knapper, "Læs mere" (der indeholder alle detaljer) og "Bestil nu (395 kr.)".

Så har du en flot og simpel forside, der helt tydeligt forklarer brugeren, hvad du kan tilbyde. Det er samtidig nemt at navigere videre til enten mere information eller en bestillingsformular.

En video vil i øvrigt være et rigtig godt supplement til overstående.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak (igen) Jakob, det var en rigtig god ide, med en "more to the point" indledning på siden.  Vil se om jeg kan få noget lignende indbygget snarrest!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu forsøgt at gøre som Jakob og andre herinde har foreslået.

1. Jakobs gode 1-2-3 ide  -hvordan ser det ud?

2. Håber måske også den har fået lidt mindre "ubehjælpelig håndværkerhjemmeside fra sidste årti" over sig, selvom det er i detaljerne vi har rettet siden (menuerne er nu lige brede uanset hvor mange tegn de indeholder, samt at linjen kører op mod teksten på en lidt anden måde).

Tak for den gode og meget brugbare feedback indtil videre. Håber der er nogen der igen vil tage sig tiden til at se på den igen.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)