Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

advokat hjælp

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

der skulle tilfældigvis ikke sidde en advokat her inde der kunne svare på et hurtigt spørgsmål vedrørende aftale loven. hvordan er man stillet hvis man skriver at man gerne vil købe en vare på den blå avis og så fortryder og ikke vil have varen alligevel. kan sælger så melde en for brud på aftale loven. eller hvordan er man stillet der er blevet spurgt om hun kunne holde varen en uge og har så imellem tiden fortrudt men har ikke haft mulighed for at komme på den blå avis og melde fra før en måned efter. er hun i sin gode ret til at fastholde at man skal have varen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden konkret at svare på dit spørgsmål, håber jeg at du selv kan se, hvor dårlig stil det er. Først at lave en aftale, så at lade sælger holde varen (og derved evt. gå glip af salg) og så at vente en måned med at give besked. Helt ærligt. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lad os så lige høre prisen på varen ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

varens pris er 125,-

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

arne. i dette tilfælde er det ikke mig.. forhører mig for en kammerat. og vi snakker en varer til 125,- og sælger har ikke sagt god for at tilbageholde varen en uge

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig i det allerede anførte - det er ualmindelig dårlig stil at lade sælger holde varen i en måned for så efterfølgende at springe i målet. Og så topper du den oven i købet med at spørge efter gratis advokathjælp.

Betal de 125 kr. og få den sag lukket mindeligt for både dig og sælger (-:

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

og problemet ligger i at det ikke har været muligt at komme ind og melde fra og han først har kunne komme på dba en måned efter

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kim pedersen:

arne. i dette tilfælde er det ikke mig.. forhører mig for en kammerat. og vi snakker en varer til 125,- og sælger har ikke sagt god for at tilbageholde varen en uge



Så kan du jo fortælle din kammerat, hvor dårlig stil det er. Sådan noget er bare noget svineri, at gøre.  

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ejendomsinvestor. nu er det jo stadig ikke mig og der er aldrig blevet sagt god for at holde det en uge + det ikke har været muligt for min kammerat at logge ind og melde fra på varen da der har været problemer med dba's hjemmeside

Fra bagsværd
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:
Så kan du jo fortælle din kammerat, hvor dårlig stil det er. Sådan noget er bare noget svineri, at gøre.  

 

nu sælger jeg en del på dba selv og hvis jeg havde 50 øre for hvergang folk sagde de ville komme og købe noget var jeg meget rig nu. har det personlig sådan at dukker folk ikke op så er det bare ærgeligt. så ryger varen til anden side. eller bliver smidt ud. alt under 500 bliver drønet af h til hvis ikke køber møder op over 500 ryger det bare videre til næste interesserede

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)