Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min udlejer har låst mig ude.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Manglende husleje betaling er klart udsættelsesgrund

Der kan være masser af problemer med vinduer, utætte og maling der skaller, uden man nødvendigvis kan få udlejer til at skulle udbedre noget. Få far i LLO og meld dig ind - men betal altid huslejen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kan det jo let koste 100.000 at skifte vinduer, så det er ikke nødvendigvis dovenskab. Jeg tror du skal prøve at få et mere realistisk forhold til den verden du lever i. Omdrejningspunktet er ikke nødvendigvis lige præcis omkring din akse.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

udlejer har aldrig nogen sinde lov til at låse en lejer ude af et lejemål. heller ikke selv om der ikke bliver betalt leje. ligegyldigt hvad der så står i lejekontrakten. Det er kun med fogedrettens hjælp en udlejer må gå ind og smide en lejer ud.
Drejer det sig derimod om et depotrum (der lejes særskilt) eller et erhvervslejemål kan der aftales det meste og her hører lejeloven ikke ind under.
Det dummeste man kan gøre som lejer er at undlade at betale sin husleje, det er misligholdelse og er grundlag for opsigelse.
Hvis man har en tvist kan man gå til huslejenævnet i ens kommune, så tager de sagen op. Det koster vist kun 100 kr for lejer og det koster ikke ekstra selv om man taber sagen.
mvh Jacob

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)