Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg skal købe noget sportstape i Kina. De steder jeg har fundet er FOB Shanghai, men hvordan får jeg dem billigst til DK? Findes der evt. noget fælles transport fra Kina til DK?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jacob.


Ved du om der er noget man skal være opmærksom på? har fået tilbud om at få sendt en prøve hjem og det vil jeg selvfølgelig gerne, så hvordan gør jeg?

Bestiller dem hos producent og får bestilt noget fragt - er der andet jeg skal være klar over?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedrørende vareprøver bør leverandøren bare sende det til dig med kurér. I tilfældet med vareprøver kan det afsendes uden kommerciel værdi, men skal dog have oplyst en toldværdi. Det betyder naturligvis, at du ikke kan sælge vareprøven, hvis du importerer den som sådan.

Vedrørende produktkøbet, der køber du FOB Shanghai - dvs. leverandøren sørger for transport til havnen. Hvis du benytter en af førnævnte hjemmesider til at få et tilbud, så får du en all in pris, så du ikke skal tænke over andet ift. transportdelen.

Du skal naturligvis være importørregistreret og forvente evt. at blive opkrævet told.
Moms opkræves ikke direkte, men skal indgå i dit regnskab som købsmoms.

Se evt. John's side - http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html

 - Jeg har ikke gennemlæst alt derinde, men når jeg har skimtet det igennem, så ser det utrolig fornuftigt ud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)