Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare kast dig ud i det ..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2006 startede jeg op som selvstændig grafiker. Min virksomhed var min revalidering, og de første 7 år har jeg været syg, selvom jeg var selvstændig.

Jeg har virkelig aldrig drømt om at blive førtidspensionist, så for mig var der ikke noget alternativ til selvstændigheden. Og jeg fik tilkæmpet mig det, selvom det bestemt ikke var normalt (og stadig ikke er det).

I dag har jeg formået at blive rask, og hold fast, det giver energi ikke at skulle være syg længere!

Så nu har jeg gang i foredragsvirksomhed ved siden af biksen som grafiker: Fra sidelinjen. Og derudover er jeg nu også ved at starte forlagsvirksomhed op – og har gang i den første bog, som er min egen blog i bogversion. Skype-Wink

...

Så nej, jeg keder mig bestemt ikke. Og snart skal jeg for første gang både ud og holde foredrag, på messe OG udgive min første bog. 2014 bliver et helt igennem SUVERÆNT år!

Hit me! Cool

Mit bedste råd herfra er: Hvis du føler, det er dig, så LYT til dig selv! Hvis ikke du kaster dig ud på dybt vand og prøver tingene af – så kommer du heller aldrig videre! Jeg kaster mig ud, og jeg ELSKER det!

God weekend.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået, Bettina!!

Gid mange, der er bange og har opgivet, ville læse dit indlæg. Der er rigtig mange, som ville få et helt nyt liv ved at give fingeren til alle de kontrollerende hjælpeforanstaltninger og bare skabe deres eget liv.

Alt godt til dig.

Hilsen Birte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Søde Birte

Birte Andersen:
Gid mange, der er bange og har opgivet, ville læse dit indlæg. Der er rigtig mange, som ville få et helt nyt liv ved at give fingeren til alle de kontrollerende hjælpeforanstaltninger og bare skabe deres eget liv.

Du har så meget ret!

Og netop derfor har jeg kastet mig ud i at starte foredragsvirksomhed – fordi det er muligt at komme videre, selvom man rammes af kronisk sygdom. Fordi livet ikke behøver være slut, selvom det virkelig føles sådan.

De fleste, der når til, hvor jeg er i dag – vælger at sætte sig over i hjørnet og slappe af. Det nægter jeg!

Jeg VIL ud og fortælle. Jeg VIL være med til at gøre det mere acceptabelt at bede om hjælp, når man ikke selv kan længere. Jeg VIL ud med mit budskab: at syge mennesker KAN hjælpes bedre, end tilfældet er i dag. Og at usynlige sygdomme SKAL behandles med LANGT større respekt end tilfældet er i dag.

Jeg VIL! Og det skal nok lykkes for mig.

Hvor lang tid der lige vil gå – det er så spørgsmålet. Men på et tidspunkt lykkes det. Fordi der er rigtig mange, der sidder, som jeg gjorde det. Føler, at livet er slut. Føler, at de slet ikke kan få lov at yde deres til vores samfund. Føler, at de kun rammes af afmagt, nedværdigelse og skuffelser.

Det SKAL bare ændres.

Cool

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt indlæg!! Fantastisk boost jeg lige fik ud af at læse det! Jeg er selv igang med planlægningen af min nye online marketing virksomhed. 

Så tak for boostet og held og lykke!! 2014 bliver et SUVERÆNT år!!! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit hjerte er der ingen tvivl, Cecilie. Smile

Og nu er min hjemmeside til Forlaget også oppe at køre. Og en gratis download på teaser til min bog ligger klar..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)