Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende sælgere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

min veninde har et smykkefirma, hvor hun pt har 2 kørende sælgere, der kører for flere forskellige brands, og får xx % af salget fra de forskellige firmaer de sælger for. De kan altså derfor have tøj fra et firma, smykker fra et andet, og accessories fra et 3.

Hun er ikke helt tilfreds med sælgerne, så søger derfor nye og mere engagerede - men hvor dælen finder man dem henne?

Finkena

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Man laver et jobopslag på f. eks jobnet.dk eller jobindex.dk

det plejer at virke

Men I skal nok ikke regne med at få gode sælgere medmindre I vil betale godt

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim, jeg tror de fleste af dem der kigger de steder, forventer en anden form for jobopslag. På den her måde, er de jo næsten selvstændige.

Provisionen er faktisk rigtig fornuftig, så man kan komme op og lave en pæn indtjening... Hvis man gider!

Finkena

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne din veninde tænkte sig at udvide med mere? Har parfume og kosmetik i portefølje... Det kunne måske være interessant?

Mvh Mark
Mark@parfume-s.dk

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alle typer, der kigger på Jobindex. Selvfølgelig er der mange, der leder efter et "almindeligt" 37 timers job, men der er også alle de andre. Både dem der søger deltid eller selvstændige, der søger flere timer m.m.

Men vil da helt klart supplere jobindex med brug af Amino, netværk m.m. i dette tilfælde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun er smykkeproducent, så det tror jeg nu ikke - og hvad er fordelen i at købe ved dig kontra direkte ved leverandørerne?

Hvad har du af mærker evt?

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lidt det jeg tænkte, har flere gange set (seriøse) sælgere herinde, der har forespurgt på lignende, så tænkte det ville være er fint forum at spørge i :)

Finkena

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke bare sådan lige at købe direkte fra producenterne, det kan man godt opgive...

Af mærker er der stortset alle, med nogle enkelte undtagelser.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)