Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil meget gerne købe en webshop som folk vil sælge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!!

Jeg vil meget gerne overtage/købe en webshop som i sælger. I må meget gerne skrive hvis i sælger. :D

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske være rart at vide et MAX budget du har... Men ellers kan du jo kigge på Amino's virksomhedsbørs. - Netop til dette formål. http://www.amino.dk/virksomhedsbors/

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

zabbo55:

Hej alle!!

Jeg vil meget gerne overtage/købe en webshop som i sælger. I må meget gerne skrive hvis i sælger. :D

Hej, 

Du må meget gerne lige sende mig en besked/sende mig din mail, har nemlig et projekt jeg er ved at køre lidt død i.  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du planer om hvad du ønsker at sælge i din shop? Eller er det ikke vigtigt?

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop sat vores shops www.funkyskins.dk og www.funkyskins.com til salg prisen for begge shops er 12.000 kr. Shoppen overtog vi selv i 2012, der har løbende været salg, men vi er aldrig selv pga. andre projekter kommet helt igang. Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 56143132 eller mail info@firmagavexperten.dk. så kan du få meget mere at vide:-)

Mvh. Henrik

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper r:

Det kunne måske være rart at vide et MAX budget du har... Men ellers kan du jo kigge på Amino's virksomhedsbørs. - Netop til dette formål. http://www.amino.dk/virksomhedsbors/

den børs virker jo helt lige så godt som jobnet.dk, og dem som sælger skal udover at være plus købe guld og diamant pakker for alm dødelige kan se annoncerne

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)