Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne .com eller .net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en eller anden skjult fordel markedsføringsmæssigt, i .com frem for .net domæner.

Arbejder på at starte et community site, med udgangspunkt i at være dansksproget. Når konceptet er prøvet af, vil det senere skulle udbredes internationalt. Piloten er stort set klar, men er sgu lidt på bar bund omkring navngivning og domæne. Konceptet er et billededelings-site. Navnet skal helst være et KyksiKaksi navn. Nogle har jeg allerede fundet, men her er for det meste ikke et .com domæne ikke ledigt. Og så det jeg tænker. Er der en eller anden skjult fordel markedsføringsmæssigt, i .com frem for .net domæner. Eller er det ligegyldigt?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelQino:
Er der en eller anden skjult fordel markedsføringsmæssigt, i .com frem for .net domæner.

På min smartphone er der en .com-tast indlagt i skærm-tastaturet. Så et kort og let at huske domænenavn med den endelse, bliver lige det kortere på mobilen.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har ingen anelse om der ligger noget skjult marketingsmæssigt i .com domæner, men personligt kan jeg bedre lide .com domæner fremfor .net, da .com er nemmere at huske og det vil dine kunder sandsynligt også synes. Så jeg ville prøve at finde et godt navn, som er let at huske + er ledigt som .com domæne.

Hilsen

Mads 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mener også det til og starte med har været noget med hvad selve siden handler om, altså f.eks. .net står for Network, com for Commercial mener jeg men ved ikke om det stadig hænger sådan sammen.

jeg vil gå efter et .com hvis jeg var dig

vh Jacob Dalgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)