Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til Online Backup Virksomhed, Midtjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for nogen tid siden bygget et Online Backup system, baseret på en masse gode intentioner. Backup løsningen er udviklet og designet til at køre på flere sprog. Løsningen virker og bliver i dag brugt af beta-testere, og den har været 95% færdig i mere end 1 år, men jeg har endnu ikke haft tid til at søsætte virksomheden og løsningen. Der mangler lidt oversættelse hist og her, som de sidste 5%. :)

Løsningen hedder: https://www.phodrive.com

Jeg sørger derfor en eller flere unge og friske partnere, som har interesse i at blive selvstændig hvor du/i er indstillet på at udføre de mange opgaver som måtte komme. Jeg har ikke selv tid til at være en del af den daglige drift, men jeg står for alt det tekniske i samarbejde med dig/jer som de nye partnere. Da der endnu ikke er etableret en virksomhed, vil der være tale om et start-up hvor du/i er med helt fra dag 1. 

Det er vigtigt at de nye partnere har drive og engagement, teknisk flair og også har erfaring med Linux og PHP, eller kan lære dette. Jeg ser gerne at du/i er fra midtjylland (Randers, Viborg, Århus området) da dette vil gøre vores mødeaktivitet lettere.

Mange tænker sikkert, og hvad regner han så med at det skal koste? - Prisen for mig er ikke vigtig. Det kan koste 2kr, eller 200.000kr. Det vigtigste er at du/i har midler til at ettablere et selskab, og at vi har en god kemi til at have en virksomhed sammen.

Jeg leder efter de helt rigtige personer til dette, og mødes gerne for en uforpligtende snak.

Kontakt mig i PM og fortæl lidt om dig selv. Husk at skrive dine kontakt oplysninger. (mail og tlf.)

Johnny

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

71 Visninger af dette indlæg siden torsdag er ikke meget - få jeg tillader mig at flytte den til top igen. :)

Johnny

Tel. 40744040

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner bare en normal Livedrive Reseller løsning.

Ikke for at skyde dig ned, men altså - der er ikke meget der skal testes, løsningen virker.

Hvad bringer 'løsningen' som en reseller løsning hos livedrive ikke bringer?

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter det heller ikke? Man kan ligeså godt selv købe en reseller løsning hvis du alligevel ikke hjælper til

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)