Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops med mobilpay - kender du nogen?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Jack:
i hvert fald ikke stor nok til det er muligt at vælge mobilpay i deres shop, med mindre det har skiftet navn til Paii? :-)

Pay er 2 forskellige ting - Paii kan du integrere i din webshop, det kan du ikke mobilpay endnu :-)

Men 1,5-2% af vores betalinger går gennem Paii - og det ser vi som en succes, da det er nyt. - 

Du har ret, Beklager og undskylder, sorry.. jeg ser nu jeg læste dit indlæg forkert (som i havde succes med mobilpay)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo kommet igang til webshops.

Dog er det ærgeligt, at det foreløbig kun er for Mastercard og Visa Debit/Elektron, med nogle gevaldige kortgebyrer (som vi lader kunden betale).

Vi fik det lige installeret om fredagen, men om mandagen havde dibs fpet at vide at Danske Bank ikke ville tillade erotik på MobilePay, og adgangen var lukket igen. Men efter et par dage kom vi op igen, så nu kan det da ses på https://www.paradiss.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hos www.watchfelt.dk bruger Mobilepay, men dog ikke med den store succes. Det store problem lige nu er at man ikke kan betale med dankort, det gælder altså heller ikke visa/dankort som majoriteten af Danskerne render rundt med. Vi skal hvis igang med paii istedet for kan jeg høre på det hele. 

Ps. Danske Bank forventer at kan modtage dankort om 4 måneder ca. Så tror jeg derimod der kommer gang i løsningen. 

www.watchfelt.dk - Moderigtige ure til den stilbevidste 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)