Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype i Silikone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at udvikle et etui til GoPro kameraer. 

Jeg har lavet alle tegninger og emnet er klar til støbning. Jeg har haft kontakt med adskillige virksomheder som kan støbe emnet i silikone, men dog kun i massevis. 

Jeg har spurgt om det er muligt at få lavet en prototype, men dette kan de kun gøre ved at lave en prøvestøbeform som koster ca 10.000kr. 

Jeg kunne godt tænke mig at prøve holde emnet i hånden inden jeg går igang med en større produktion. 

Derfor ville jeg høre om der er nogle der kender en billig metode at få støbt ca 5.stk prototyper. Og om der evt er nogle virksomheder derude som udbyder denne service. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får næppe nogle til at lave en støbeform billigt, men der findes efterhånden en hel del typer af 3D print, kan du ikke klare dig med det ? ... Fx prøv at ring til Davinci og hør hvilke muligheder de har, ved de også kan klare bløde materialer.

http://www.davinci.dk/rapid-prototyping-rpt/materiale-specifikationer.html

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Vi kan godt hjælpe dig!

Vi har lavet prototyper i 17 år med 3D-print og kan også tilbyde dig afstøbning i silikone i få stykantal.

Du skal blot sende mig en fil på emnet så regne vi en pris og vender tilbage med en leveringstid.

Du er også velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre nærmere om mulighederne.

Hilsen

Flemming

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Fra Dragør
Tilmeldt 14. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Flemming

Er der mulighed for, at jeg kan bestille et par prototyper i silikone, såfremt jeg sender div. mål m.m. ?

M.v.h.

Thomas Larsen

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvis alt andet fejler, så kan du eventuelt hive fat i Steen fra http://www.3dnielsen.dk? :) Han er en fin fyr, som har ret godt styr på sådan noget med 3d print mm...

- FlyETA.com

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er da muligt. Send gerne en 3D-fil,  på flemming(@)Damvig.dk eller ring til mig på 30573736

Hilsen

Flemming

 

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)