Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på det udenlandske marked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville høre om der var nogen som havde erfaringer med SEO på udenlandske domæner? Det hænger sådan sammen at jeg kun har arbejdet med seo i Danmark, og efter at skulle hjælpe en kunde med SEO på et svensk domæne er jeg lidt på bar bund.

Vil det have god seo værdi at linke fra stærke danske sider, eller ville det ikke give det store, når man ønsker at ranke på et svensk keyword?

Mvh

Christoffer

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:

Hej

Jeg ville høre om der var nogen som havde erfaringer med SEO på udenlandske domæner? Det hænger sådan sammen at jeg kun har arbejdet med seo i Danmark, og efter at skulle hjælpe en kunde med SEO på et svensk domæne er jeg lidt på bar bund.

Vil det have god seo værdi at linke fra stærke danske sider, eller ville det ikke give det store, når man ønsker at ranke på et svensk keyword?

Mvh

Christoffer

 

Jeg er ret sikker på det giver det samme i værdi, uanset om du linker fra et com, se, eller dk. Tror det ville være fornuftigt med en hovedvægt af links fra se-domainer, men også gerne lidt blandet fra f.eks. com, no og dk
Dog skal man være opmærksom på, at ikke KUN have DK eller KUN com - domæner til et svensk-domain, da det ser unaturligt ud for Google.

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Tror også der skal arbejdes med en linkprofil der har links fra forskellige lande, dog primært Sverige :)

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)