Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspris.dk - Hvad synes i om siden?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Fra  salgspris.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Vi er en nystartet shop som er gået "i luften" for et par måneder siden.

Hvad synes i om siden?

Kort og godt, gode råd søges, er der noget der kan gøres bedre/anderledes?

Det er på tide vi får andre, lidt mere professionelle øjne til at kaste et blik på den.

Måske det er dig? :-)

Herunder, gode råd til hvor vi skal kaste vores reklamekroner hen? Er det Google/Facebook/nogen specielle sites?

På forhånd 1000 tak for jeres input 

Mvh Sune

http://www.salgspris.dk/

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg sige at jeg blev meget skuffet når i skriver"her finder du alt til dig og dit hjem bare MEGET billigere" og så bagefter finder jeg ud af at i reelt set egentligt er en online version af "Tiger" forretningen. Den indeholder ihvertfald langt fra alt til mig og alt til mit hjem.

Det er lidt forvirrende at ved mange varer står der "Vælg indstillinger" og resten står der "læg i kurv". Det ledte mig i starten hen af at tænke at der var en indstilling på siden man skulle vælge før "læg i kurv" ville stå der. Det er ikke en god måde at præsentere det på. At vælge farve er ikke et primært behov, så køb bør stå i forgrunden.

At kategori inddele tingene er en god feature og overordnet set ser jeres præsentation af de enkelte produkter helstøbt ud.  Ja, fik faktisk lyst til at købe noget.

Siden er hurtig og har ikke navigationsproblemer. Jeres produkt "kasser" er flere stede lidt skæve af hinanden. (chrome)

Mht til markedsføring, må jeg desværre melde pas.

Fra Danmark
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Fra  salgspris.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FrankJor

Mange tak for rigtig godt og brugbar indput til vores side!

Mht. "Vælg indstilling" osv, så skal det selvfølgelig bare ændres i en fart. Hvorfor jeg ikke har fået det gjort er mig en gåde.. Tak :-)

Vi er som skrevet temmelig nystartede, og har pt. kun fået lagt ca. halvdelen af vores varer på hylderne. Resten er på vej ind.. Vi har faktisk haft store udfordringer med at finde en beskrivelse der dækkede det vi sælger. Derfor valgte vi, ok indrømmet, måske at slå det lidt stort op mht. vores slogan.. Men som sagt, så håber jeg vi rammer også dine ønsker med de varer vi stadig mangler at lægge op. Vi har faktisk diskuteret meget hvad man kalder vores shop, er det "boligindretning" eller.. For det er jo meget mere end det. Nå men nok om det.

Jeg takker mange gange for din feedback, det er helt sikkert brugbart!

Mvh 

Sune 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)