Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af outsourcing virksomhed i Ukraine.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg bruger ofte Amino.dk og vil også spørge til råds herinde nu - da jeg ved at der sidder en masse personer med en guldgruppe af erfaringer. 

Situationen er den at jeg er bosidened i Ukraine og efterhånden har været det i en del år. Grunden til at vi bor her er at min kone er Ukrainer . på godt og ondt :). Jeg har  en universitets uddannelse efterfulgt at mere end 10 års erfaring som systemudvikler og leder af mindre softwarehold. 

Jeg startede for 4 måneder siden med at ansætte en ukrainsk udvikler til at lave i første gang nogle små opgaver af kort varighed for nogle Danske virksomheder. Men der har efterfølgende været mulighed for at få 2 udviklere mere da der er har været en fornuftig tilgang i opgaver. 

De opgaver som vi udføre er eksempelvis : 

1. Udvikling af windows applikationer i Delphi / C#. 

2. Programmering af hjemmesider i WordPress og Joomla

3. Servicering af SQL-servere. 

4. Programmering i Navision og konvertering fra gamle Navision systemer. 

5. Udvikling af Android og IOS apps. 

6. Programmering i C. 

Men jeg vil gerne ud og ha lavet noget reklame for min virksomhed i Danmark og vi er begyndt at udvikle en hjemmeside når vi har tiden til det. Men hvordan kommer vi ud og får fat på virksomheder og får gjort opmærksom på at vi eksistere. 

Det som jeg ser vores fordele som værende er følgende. 

1. Dansk udvikler med mange års erfaring inden for it som konsulent. 

2. Billige priser som typisk er halvdelen af de danske. 

3. Dygtige og pligtopfyldende udviklere. 

Men hvordan kommer vi videre herfra ? 

1. Skal vi udelukkende satse på at få vores hjemmeside op og stå 

2. Skal vi satse på at finde en dansk partner som kan opsøge de danske virksomheder. 

3 ? 

Hilsen 

Jørgen

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Det er langtid siden du skrev dette. Jeg har et par ideer så skriv gerne igen her eller på psa@vteam.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)