Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi interviewer startup'en Meebox, Hvad skal vi spørge dem om?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Næste gang i Amino Buzz TV interviewer vi Meebox.

Vi har stillet dem nogle indledende spørgsmål, så i kan få en idé om hvem de er:

 

Hvor længe har i eksisteret?
Meebox blev stiftet i 2010, men vi havde siden ultimo 2009 arbejdet på "det bagvedliggende".

Kan i kort beskrive konceptet?
Vi er en nytænkende hosting-virksomhed der altid forsøger, at gøre det bedre og tage en anden og (i vores øjne) mere rigtig approach til kundeoplevelse. Vores målsætning er at tilbyde et udvalg af hosting-produkter og ydelser der kan understøtter virksomheders vækst, så at f.eks. du som startup eller mindre virksomhed kan starte småt og "vokse med os".

Hvem er medarbejderne i virksomheden?
Vi har i dag 15 medarbejdere på lønningslisten. :-)

Hvem er jeres største forbillede?
Apple. Vi benytter meget tilgangen: "Hvad og hvordan ville Apple gøre det?"

Hvad er det mærkeligste i har på jeres kontor?
Os selv - vi er nok alle lidt mærkelige! ;-)

Hvad er jeres motto i virksomheden?
"Handle by exception - and exception only!". Alt hvad der kan automatiseres, skal automatiseres, så at vi kan fokusere på kundens oplevelse og holde omkostningerne nede.

Læs endnu mere om Meebox her: http://meebox.net/da/om-meebox/ 

Så nu er spørgsmålet bare, hvad vil i gerne spørge dem om? 

stil dit spørgsmål her i debatten, så vælger vi 10 ud og stiller til meebox Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der har spørgsmål til Meebox? Smile

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hvor mange kunder har i pt.?
Var det svært at slå sig fast på så konkurrence stærkt et marked?
 Hvad er jeres fremtidsplaner de næste 2-3 år?
Overvejer i at bryde ud på det internationale marked?
Bedste/dårligste investeringer?
Er hosting en god forretning :) (hvad tjener i?) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 12 person

Niels Ryding Olsson:
Er der ingen der har spørgsmål til Meebox? 

Hvordan går det med at proppe for mange kunder ind på hver server ?

Hvordan er det lige med erstatning til jeres kunder når noget går galt hos jer ?.

Hvorfor har i one click installer af webshops på jeres billige webhoteller når i alligevel fraråder jeres kunder at bruge det ?.

Hvorfor skal man altid igennem flere forskellige medarbejder i jeres kundeservice fordi den første man snakker med aldrig kender svaret alligevel ?.

Hvorfor er det nemmere at få fat i jer på Amino end jeres egen side ?.

Hvorfor bekendgjorde i jeres sidste prisforhøjelse først på Amino, for derefter at fortælle kunderne det direkte ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nu skal det jo ikke blive en hekse jagt, jeg har indtrykket af at de to Meebox stiftere er super sympatiske.

Jeg kunne godt tænke mig at hører hvilket overvejelser de har haft omkring at gå ind i hosting branchen, det er jo blod rødt farvand?

Hvilket tanker har de omkring fremtiden Cloud og den spåede konsolideringen af hosting markedet, hvor ser de Meebox?

Hvad er gennemsnitslønningen i Meebox, jeg så et 2012 regnskab med en bruttofortjeneste på ca. 600 og i start 2013 var de 10 ansatte. Har de fået/tilført penge udefra eller hvad gør de for at få ansatte så billigt.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hvordan er det at lave kundeservice i en virksomhed, hvor kunderne kan ødelægge deres eget site og derefter give jeres server skylden?

Det må da kræve noget 'specielt'. :-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle hjælpe en Meebox-kunde med at få sine login-info, da det med webhoteller og hjemmesider ikke lige er vedkommedes arbejdsfelt. 

Vi fik formidabel kundeservice, og det drejede sig om et af de billigste webhoteller. Fra andre har jeg også hørt om god service.

Jeg har nogengange tænkt at der altså ikke skal for mange tidskrævende ikke-IT-kyndige kunder til, før det må være svært at gøre det til en overskudsforretning.

Har I gjort nogle tanker om hvilke kunder, der evt udgør en underskudsforretning, og at denne skal tjenes ind andetsteds?

Jeg ved selvfølgelig ikke om der er kunder, der er en underskudsforretning, men herfra kunne det se sådan ud - og endda ikke et "taknemmeligt job" :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad de mener er nytænkning i hosting branchen. Og om de føler de lever op til det.
Hvorfor de har det bedre produkt.
Hvordan de har oplevet at gå fra at være "the-go-to-provider" til at være endnu en af udbyderne.
Og slutteligt hvor langt frem i tiden tænker de? Tænker de 2-3-5-10 år frem i tiden? 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode spørgsmål der kommer på banen Smile

Keep'em coming Wink

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Jeg kunne godt tænke mig og spørge meebox om, hvorfor indhold forsvinder fra forskellige blogs.

Og hvorfor de kun kan sige man skal kontakte en programmør

Og så kunne jeg også godt tænke mig og høre hvorfor deres server ikke kan køre wordpress uden og slette hele bloggen sådan cirka hver 3 måned. 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)