Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne lave en billiggratis hjemmeside. Jeg har kiggede på bricksite, men jeg ser at der er rigtig mange der anbefaler  Wordpress istedet. 

Er  Wordpress gratis? 

Hvordan kommer jeg i gang med en hjemmeside via  Wordpress?

Er der nogle der kan hjælpe mig med at sende et par links til  Wordpress, for jeg kan finde et sted hvor jeg kan starte med min hjemmeside ? 

Håber nogle kan hjælpe. 

Mvh

C-A

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej.

Du kan finde rigtig mange relevante informationer på nedenstående side, bl.a. svar på dine spørgsmål.

www.google.dk 

Ha' en dejlig dag

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er gratis, ja, og du kan finde det på WordPress.org, og er som standart engelsk-sproget. Du kan dog hente en dansk udgave her: http://da.wordpress.org/ 

Du kommer igang ved at installere platformen på dit webhotel, og sætter det op med din database samt registrer en admin-bruger, og så er din hjemmeside allerede oppe at køre.

Du kan dog ændre tema, installere plugins (osv.) som du har lyst til.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Wordpress er gratis i sig selv. Men du skal jo have et domæne og et webhotel.

Her er en guide til at komme igang med wordpress på et webhotel som f.eks. Unoeuro som har 1-click installation:

http://lavdinegenhjemmeside.dk/wordpress-hjemmeside/installer-wordpress-unoeuro

Jeg vil klart anbefale dig at smide de få hundrede kroner efter et "rigtigt" domæne istedet for de der gratishjemmesider, forudsat at du har råd til det :-)

Ellers kan det sikkert være en god måde at øve sig på.

Hav en god dag,

mvh. Asger

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger:
Unoeuro som har 1-click installation

Man skal dog være opmærksom på. At hvis man bruger denne mulighed, så mister man muligheden for noget SEO optimering (kan ikke huske hvor jeg har læst det. Men er næsten 100% sikker på jeg har læst det et sted).

Kim

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Man skal dog være opmærksom på. At hvis man bruger denne mulighed, så mister man muligheden for noget SEO optimering (kan ikke huske hvor jeg har læst det. Men er næsten 100% sikker på jeg har læst det et sted).

Det her er da noget vrøvl

og en påstand du ikke bare kan lade hænge uden lige at dokumentere den

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:
Det her er da noget vrøvl

Ja det kan du så godt mene. Men mener nu stadig jeg har læst at dette er et problem ved 1-Click installationen af wordpress. Men om det var under one.com servers at denne besked fremkom, kan jeg ikke huske. Men da værd at undersøge, inden man sætter en masse op, hvor man så fravælger funktioner, som man har til rådighed, ved selv at smide det op igennem ftpén og indtaste sine oplysninger der.

Men nu har jeg ikke lige tid til at gennemprøve det ved at installere 1-Click installationen af wordpress på mine domæner. For mener at huske at det var ved installationen de selv skrev man mistede nogle muligheder ved at bruge denne type installation. Men kan godt være det var ved one.com.

Har lige kontaktet supporten ved one.com og ved dem skulle der ikke være nogen forskel.

Så tager da min påstand tilbage, og må komme på banen igen, hvis jeg husker eller finder stedet, hvor jeg mener jeg læste dette.

Mvh. Kim

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Wordpress Support:
Det her er da noget vrøvl

Ja det kan du så godt mene. Men mener nu stadig jeg har læst at dette er et problem ved 1-Click installationen af wordpress. Men om det var under one.com servers at denne besked fremkom, kan jeg ikke huske.



Jeg har SEO-optimeret WordPress-hjemmesider hos One for kunder, hvor jeg ikke stødte ind i begrænsninger. Jeg ved dog ikke om det var installeret manuelt eller ej. Med dem jeg selv har installeret hos One har jeg gjort det manuelt.

Jeg har dog læst om en, der havde oplevet 1-Click-Installation hos One, hvor du ikke umiddelbart kunne redigere filer i Editoren og ej heller installere plugins. Det er dog sandsynligvis blot sikkerhedsindstillinger, der kan ændres hvis du ellers har FTP-adgang og lidt kendskab til det.

Det kan dog også være det er WordPress mulitisite, der er blevet tildelt en plads på, og det har jeg ikke ret meget erfaring med, men mener at du skal være superadmin for at kunne installere plugins, så der kan du også blive begrænset. 

Selvom jeg normalt installerer manuelt, så har jeg dog også prøvet at installere med 1-Click-install hos blandt andet Meebox, og der var der heller ingen problemer. 

Jeg har dog set et meget sørgeligt syn i dag, hos en der har fået "ny WordPress"-hjemmeside. Vedkommendes WordPress-hjemmeside var blevet installeret på et subdomæne, der hedder "oneclick" og på selve hoveddomænet bliver subdomænet så fremvist via et gammeldags HTML Frameset. Jeg ved ikke hvor personen fik det lavet, men jeg har dog fortalt at det er rigtigt slemt mht SEO

Så ja, der findes faktisk nogle grelle tilfælde mht SEO, men det behøver ikke være tilfældet overhovedet. Problemet er så bare at folk uden teknisk og SEO-mæssig indsigt jo typisk vælger 1-Click-Install og ikke er i stand til at se om det de har fået er fint eller noget skrammel.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg har dog læst om en, der havde oplevet 1-Click-Installation hos One, hvor du ikke umiddelbart kunne redigere filer i Editoren og ej heller installere plugins. Det er dog sandsynligvis blot sikkerhedsindstillinger, der kan ændres hvis du ellers har FTP-adgang og lidt kendskab til det.

 

Dette skylde at one.com af sikkerhedsmæssige årsager har sat fil editering i wp-config som lukket

det er blot med en editor at sætte rettigheder til tilladt i wp-config så kan man nemt rette filer

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)