Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for mandskabsvogn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har brug for hjælp, syntes ikke skat dokumenterer så jeg forstår det!

http://skat.dk/SKAT.aspx?thisId=1947288.209219

Jeg har en mandskabsvogn, og jeg har følgende spørgsmål til brug af denne.

1. Må jeg tage kunder med i min bil, jeg har ladet mig fortælle at en tømrer må hente og bringe en arkitekt i bilen. Må jeg så som lyd og lys virksomhed køre med et band jeg er blevet booket af?

2. Må jeg bruge min bil til at flytte for folk, jeg laver regning på det, tager løn og kilometer penge.

3. Må jeg, når jeg er ude på job, køre forbi mc. donalds eller andet for at spise på vejen. Eller må jeg kun holde ved tankstationer?

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg posted det forkerte sted, kan godt bruge et svar i dag, hvis nogle er skarpe :-)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Follmann

Jeg handler med et stort firma i DK, der har en del af denne type biler. De nævner, at reglerne er kryptiske, derfor har medarbejderne har fået skriftlig instrukser om:

1. Køretøjet må kun benyttes af firmaets ansatte, både som fører og passagerer (også i mandskabsrummet).

2. De sæder, der er monteret i mandskabsrummet, må under ingen omstændigheder fjernes. Sker dette betaler, den registrerede medarbejder for den til enhver tid gældende afgift, i tilfælde af razzia.

3. Det er de ansatte tilladt at indtage frokost eller andet under transporten, dermed også standse hos Mc Donalds eller lignende. Her gælder også punkt 1.

4. Overtrædelse af de 10 punkter vil være fyringsgrund, uden diskussion.

Firmaet laver også fakturaer til kunderne, men passer alligevel på. Som de siger til mig, "pas på, der er afgiften lige på stedet, ingen kære mor"

Johnny

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)