jo jo - jeg finder det da fint hvis man har tid - og finder det overskudagtigt at gå i rødt felt over de ganske få dørsælgere der måtte være og vil bruge forbrugerombudsmanden mod en avis udersøgelse af IT chefers indstilling til ?? - så er det vel overskud Hvis jeg sad i ansættelses samtale med en der fortalte han kom helt op i det røde felt over dørsælgere (som vist er uddøende) og ville sende spørgeskemaer fra en avis der ville høre til erhvervslivets indstilling til IT eller hvad som helt andet - videre til forbrugerombudsmanden - så røg manden ud og det eneste der ville være på mon notes blok ville være. "mangler overskud" :) Jeg er imod spam selvsagt, synes bare det er her er for uvæsentligt til at gå i noget som helst felt over. Tryk slet, eller svar - jeg tror mange med glæde læser resultatet af disse specifikke undersøgelser om erhvervs tilgang til ?? vh John H |
Det handler for mig ikke om den enkelte mail - men mere hele det problem som spam udgør i form af dels tidsspilde hos modtagerne og dels unødigt ressourceforbrug på maskineriet undervejs i processen.
Hvis alle blot trykker Slet, er det jo fuldkommen risikofrit at benytte sig af spam, og problemet vil blot blive større og større. Samtidig vil der ikke komme fokus på det, og selvstændige og nystartede kan nemt komme til at tro at det er en legal måde at markedsføre sig på.
Spam skal ikke accepteres - problemet er stort nok i forvejen.
Det er utvivlsomt spændende stof der kan komme ud af sådanne undersøgelser - men så må man indsamle data på legal vis.
Hvorvidt du vil nægte at ansætte en kandidat der måske er knalddygtig på sit område, fordi vedkommende er passioneret omkring lovgivning på et bestemt område må være op til dig. Det vedrører ikke rigtig debatten i denne tråd.