Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn - træningstøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg vil rigtig gerne lave min egen Webshop og træningstøj, lige nu er jeg gået fuldstændig i stå med hensyn til navnet!! Jeg har længe nu ikke kunne beslutte mig. Min målgruppe er primært folk der styrketræner og tøj med fede citater.
Har i nogle forslag til navne eller erfaring med hvordan i fandt det helt rigtige navn??

Tusind tak for hjælpen :)

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisafos.

Ja det er uhyre vigtigt med et præsentabelt navn, som rammer det segment (målgruppe) du sigter efter. Har selv stået i lign. situation i sammenhæng med et slogan til en eksisterende virksomhed, og det tog virkelig noget tid og kreativ tænkning at komme i tanke om et potentielt slogan. 

Nu er jeg selv glad for styrketræning, lige som så mange andre. Dog ligger jeg mig i et segment, som ikke betegnes som budybuilder typen. Hermed mener jeg at, jeg ikke er typen som hopper i ''GASP'' undertrøjer, hvor man næsten er nøgen.

Er dit segment/ varesortiment tilegnet mærker som Underarmor - Nike - Addidas. Er det Crossfit typerne du vil henvende dig til?

De bedste Hilsner

Mathias

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias!
Tusind tak for svar!
Jamen det er mit eget brand/tøj som jeg kommer til at sælge, jeg drømmer om at lave mit eget træningstøj.
Min målgruppe er ikke bodybuilder typen med kvinder og mænd som går op i styrketræning og hvordan de ser ud med hensyn til træningstøj.
Derfor har jeg også tænkt på ord som lift, strong osv. Men jeg har simpelthen svært ved at finde et navn som er unikt og bare lige lyder helt rigtigt! Jeg har gået længe nu og er igang med hjemmesiden, men er gået fuldstændig i stå med hensyn til navnet!

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i orden.:)

Okay dit eget Brand! Hmm....

Er det tøj som er færdigproduceret ? Tænkte på om tøjet allerede har et navn? eller?

Hvis jeg ville henvende mig til dit segment, ville jeg f.eks. kalde det for ''EliteFit'' ''ActiveLife'' ''FitBodies'' eller lign. Bare et par eksempler. Man kan jo Bøje og dreje det i mange retninger! Det er dog uhyre vigtigt at der er en samhørighed mellem navnet og hjemmesiden produkter. Altså at der er en genkendelighed.

Jeg har arbejdet inden for tøjbrancehn tidligere og mødt mange ''nystartet brands'' som mistede pusten, bl.a. fordi navnet ikke klingede med produktet.

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit eget brand, altså mit eget navn og eget tøj :)
Tøjet er t-shirt, toppe osv, med citater.
Jeg havde også i tankerne at navnet skulle passe til det man sælger :) 

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay stærkt gået:) Spændene!

Så bare lige for at jeg har det fuldstændig på det rene, så leder du efter et navn til Brandet? - hjemmesiden får selvfølgelig samme navn.

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis! :D 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Workhard.dk

neverquit.dk

Måske sådan noget?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo noget i den stil :) dog gerne lidt mere unikt og ørehængende, må også gerne skille sig lidt ud!
Har tænkt lidt på strong attitude eller standout?

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk var jeg sidsteår igang med at lave et nyt brand (løbetøj) men det droppede jeg, da der kom andre spændene projekter....

Lad mig lige gå i tænke boks.... Så vender jeg tilbage:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)