Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet Webshop. Vælge MeeBox eller UnoEuro eller?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til mails, brug mandrill. Det virker virkeligt godt og er gratis så længe du sender under 12.000 mails om måneden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:
i dag er vi 12 ansatte i firmaet. 

Her siger i at i har 15. Har i lige fyret 3 ansatte siden i går? :--)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauran Muthiah:
Her siger i at i har 15. Har i lige fyret 3 ansatte siden i går? :--)

Nej, det er bare mig som ikke kan regne :-) Men hey - det gør bare min pointe fra før bedre. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Gigahost og Unoeuro men jeg tror sådan set også Meebox er meget godt.. Så du går nok ikke helt glat med nogen af dem

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt UnoEuro til div. webshops og det kører bare som det skal. Så dem kan jeg klart anbefale.

Om UnoEuro er bedre end MeeBox skal jeg ikke kunne sige, har aldrig brugt MeeBox's webhoteller, men har hørt godt om dem.

Som du også selv siger du har tænkt dig, så ja gå langt udenom One.com. 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt Unoeuro i 5 år, det kører upåklageligt. Hvis der endelig er en smule nedetid bliver det hurtigt håndteret og løst. 

Læser tit om mange der har problemer med en masse af de andre hosting selskaber, men det er godt nok sjældent at nogen siger noget negativt om Unoeuro. Derudover mener jeg også de har den højeste trustpilot score, af dem du nævner. 

Men held og lykke med det :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for svar på mange små spørgsmål - så vælg Meebox. Ellers, hvis du ved hvad du skal, så vil jeg anbefale UnoEuro. Efter min mening den bedste performance...

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:
Efter min mening den bedste performance...

Kan kun være enig med Mikkel Olsen og Søren Feltved. webhosting.dk er vejen frem, de har ligeledes servere som er markant hurtigere end andre udbydere, og de er ikke blege for at udlevere referencer som kan backe deres påstande op. Unoeuro er fint nok til små hoteller uden de store behov, har meget svært ved at forstå hvorfor en postkasse hos Unoeuro der er mere end 1 gb skal koste 2.5 EUR ekstra om måneden? Hos webhosting.dk kan man flytte rundt på pladsen efter behov, og skal du bruge mere plads, kan du tilkøbe 60 Gb plads til postkasserne for ca 20-25 kr om måneden.

/Nielsm

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)