Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give feedback på min webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg lavet en webshop som sælger solbriller. Jeg har haft den kørende i en lille måned, men salget er begrænset.

Derfor vil jeg gerne have feedback og en vurdering af min webshop, og jeg håber at i vil give mig det.

Jeg modtager glædeligt alle former for ris og ros.

På forhånd tak.

www.solbrillebutikken.dk

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kurven er meget utydeligt og læg i kurven ville jeg lave en grøn knap.... Ellers er siden meget simpel.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, det kigger jeg lige på.

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tålmodighed er en dyd når man har en webshop:) En mdr. er INGENTING i vores webshop verden. Søgeordsoptimering, omtale etc. etc. er noget der tager tid. Mange tror at man kan lave en netbutik og vupti, så vrimler det ind med kunder - men sådan er det desværre ikke i den virkelige verden - Når det så er sagt, så synes jeg shoppen ser overskuelig ud, pæn og lige til at gå til. At den er lidt simpel, synes jeg kun er et stort PLUS - det vil der være mange delte meninger om - heldigvis.

Overvej e-mærket ? Overvej Adwords ? Og så HUSK en stor bunke hårdt arbejde og tålmodighed, Jeg har haft min webshop i snart 7 år - og det er stadig hårdt arbejde hvor man knokler for hver enkelt køb - så pøj pøj og god vind, med en shop der ser lovende ud:)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Mange tak for kommentaren. Jeg vil overveje de ting du har nævnt, hvis jeg har midler til det :)

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Udseenet er fint. Det er jo den typiske variable alle har noget at sige om. En ting er sikkert. Det er en god ide at være fremtidsikret, hvilket jeg kan se du gør ved at kunne vise din side på mobilenheder. Jeg er ikke sikker på om du benytter et CMS (Content Management system) eller om det noget helt tredje, men det virker til at fungere godt ihvertfald. Load-time og optimering (ren kode mæssigt) er god. Dog kan man altid optimere yderligere. Du kan måske komme ned på under 1 sek, på load-time, men som det står nu 1,05 sek, er det absolut helt fint. 

Dog syntes jeg du kunne gøre din side mere tydelig, og mere overskuelig. Jeg kender ejeren af festivalbriller.dk hvilket du måske kan få lidt inspiration fra.

Overordnet helt fin hjemmeside. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentaren Søren. Der tyder på at jeg er fint på vej, hvilket også er godt at vide. Du har ret i at den er lidt mere rodet en din vens shop, hvilken også er meget overskuelig. Så den kan nok godt med fordel gøres lidt mere overskuelig.

Steffen

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve shoppen er pæn og overskuelig, det kan jeg godt lide.
Jeg synes du bør skrive noget om hvem "vi" er- hvis I er flere. Hvem står bag og hvorfor skal vi købe solbriller af dig (hvis du forstår)?

På forsiden står det Danmarks billigste- og det skal man kun skrive hvis man rent faktisk er det...

For mig ligner de solbriller du fører meget på dem man kan købe feks i tiger eller hos trendhim.dk og summerwear.dk. Men jeg ved jo ikke om det ER de samme solbriller, for der står ikke noget om mærke, producent eller leverandør. Der ville jeg enten skrive noget, så det giver mening at have de sider eller fjerne dem helt.

Pøj, pøj videre herfra :)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Fra  www.solbrillebutikken.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Janne. Dejligt med konstruktiv kritik. Jeg kan godt se dine pointer og noget af det er allerede blevet rettet. Tak.

Steffen

www.solbrillebutikken.dk - Stort udvalg af billige solbriller i god kvalitet. Danmarks bedste kvalitet i forhold til prisen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)