Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner el. sælger søges til nyt amerikansk produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Til virksomhed i opstart søges en person som kan varetage det salgsmæssige ansvar.

Der vil være tale om opsøgende salg til en række store detail kunder primært i Østjylland og Trekantsområdet. Du vil efterfølgende få Key Account ansvaret for disse kunder samt den fremadrettede kontakt.

Opgaven består i at markedsføre et gammelt og velkendt amerikansk produkt på det danske marked hvor det har et stort potentiale. Det er mere specifikt et sortiment af forskellige limprodukter primært rettet mod B2C markedet. Det er i forhold til eksisterende produkter et særdeles konkurrencedygtigt produkt hvad både angår kvalitet og pris. Derudover forventes produktet også at kunne skabes en vis ”brand værdi”.

Der kan være flere indgange til stillingen. Du kan enten i dag allerede være aktiv sælger og har mulighed for at medtage disse produkter i din produktportefølje således du arbejder på en form for freelance basis.

Alternativt er du en person der værdsætter frihed og muligheden for at være med til at skabe noget fra bunden, højere end tryghed og faste rammer. Stillingen vil primært være provisionsaflønnet på meget favorable vilkår og din succes vil således afhænge af dine evner til at løse opgaven.

Du skal have erfaring med salg og vigtigst af alt være motiveret og ambitiøs. Interesse eller erfaring med mekanik, byggeri eller gør-det-selv arbejde vil være en fordel.

Hvis du er interesseret og ønsker at høre mere, så skriv en mail med nogle få ord om hvem du er på; usprodukt@gmail.com eller her på Amino

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kører i dag som sælger indenfor rengøringsbranchen, men har tidligere solgt trægulve til trælast/byggemarkeder. Derfor er jeg meget interesseret i jobbet som freelance sælger af jeres limprodukter.

Send venligst flere informationer eller ring til mig på 50716098

Med venlig hilsen

Thomas Sasa Stokic

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)