Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny blog- og det kan kun gå for langsomt med at komme i gang!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på det i et stykke tid, men nu besluttet at jeg vil starte på en blog mhp affiliate marketing (på sigt) Den skal køre sideløbende med min shop og omhandle noget jeg kan meget om og synes er interessant- brugte barnevogne og andet børneudstyr. Her tænker jeg også at testing af de forskellige mærker og modeller er en god ide. Det har jeg faktisk holdt på med i mange år, men bare aldrig udgivet noget omkring det...

Nåh- giv mig gode tips og råd til at komme igang- al hjælp er kærkommen og jeg vil gerne høre andres gode ( og dårlige) erfaringer.

Et indlæg skal jo være den første... ;)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at finde ud af hvor din målgruppe er:

-Facebookgrupper for mødre?
-Blogs om at være forældre?
-Fora for mødre? 

Så kan du tage et kig på hvilke emner, problemer, og spørgsmål der tit kommer op, og lave et blogindlæg der giver en løsning, måske endda med en tilhørende video, hvis det er relevant.

Håber det kan bruges :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan det sagtens. ALT kan bruges. Jeg kender min målgruppe og segmentet godt allerede, men ja, det er en god ide med "svar" på tilbagevendende problematikker. Dem er der jo nok af ;)
Dog vil jeg gerne være lidt mere niche orienteret (derfor barnevognene, som jeg kender så godt) så det ikke bare igen bliver "endnu en blog om at være/ blive mor" det er set tusinde gange før og nok svært at skille sig rigtig ud i mængden... Så skulle det være om livet med mange børn, men jeg har kun (i den henseende kun) fire...

Hvor tit skal man poste indlæg? Det tager jo altså endel tid at få skrevet gode indlæg.... Hvor blogger I? Hvad skriver I om? Jeg vil gerne høre lidt erfaringer...

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)