Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelt kasse + regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en lille butik, hvor jeg sælger 11 x ydelser/ services. Derudover sælger jeg 2 x produkter. Jeg tager ikke imod dankort, så al salg sker ved kontant betaling. I denne forbindelse søger jeg både kasseapparat og regnskabsprogram, hvor jeg kan bruge kasseapparat enten fra iPad eller bærbar computer.
Jeg har kigget rundt herinde men synes ikke, jeg har fundet svar, da jeg søger en enkelt kasse prgogam, og har ikke brug for disse:
Lagestyring, da jeg kun har 2 produkter og som nemt at holde styre på det.
Lønninger, da jeg ingen medarbejder har og driver selvstændig virksomhed.
M.m
Jeg håber derfor at der er nogen herinde som kan være behjælpelig med ovennævnte :)
Tak på forhånd Amino'er

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

Vores kassesoftware kunne godt hjælpe dig - spørgsmålet er blot om prisen er for høj, hvis du end ikke tager dankort i din forretning? hvor mange transaktioner har du?

Mvh. Kasper

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for besvarelsen. Jeg har godt nok set jeres produkt, men det er alt for prof. for mig. Hvad jeg søger er en del mindre end hvad flexpose tilbyder. Har max. 15 transaktioner pr. dag

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Hos SALDI har vi en kasseløsning som du kan bruge med hjælp fra din iPad eller bærbar. Selvom der er integreret lagerstyring, behøver du ikke benytte dette for at bruge kasseløsningen.

Kasseløsningen er fuldt integreret med vores regnskabsprogram.

Du kan evt. kontakte Søren Meldgaard, som er ekspert i SALDI's kasseløsning. Han kan kontaktes på tlf. 2682 2827.

Med venlig hilsen

Sarah Aagaard

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara
Tak for din besked. Jeg har fundet en god og billig løsning. Mange tak for oplysning. Jeg har læst om saldi. Det ville have været saldis løsning, hvis jeg ikke havde fundet løsningen som jeg sidder med.

Hilsen
Metashar

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Optipos Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Bedre sent end aldrig.
Hvis du skulle få løst til at skifte til noget smart, moderne og hurtig kasseløsning.

Tag et kig på http://optipos.dk/butikslosning
Giv os et kald på tlf.: 70 23 66 46

Vi kigger gerne forbi til en uforpligtende snak.

Venlig hilsen

Camilla Nielsen


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)