Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig lave din webshop til under halv pris !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

One-click installer på de fleste webhoteller:

Både OpenCart, Magento, Prestashop, etc. kan installeres med 1 click, og virkelig.. De fleste hosting virksomheder har disse muligheder med one-click installers.

Dvs, du med et klik kan få følgende ting:

  • Webshop på eget .dk eller .com domæne
  • Ubegrænsede produkter og vare numre
  • Opret og rediger varianter F.eks Farve/størrelse osv.
  • Upload flere billeder eller f.eks youtube video på produkterne
  • Lagerstyring, salgs oversigt, med graf osv.
  • Admin login  + Giv dine medarbejdere eget login
  • Vælg mellem forskellige designs og farver til shoppens layout
  • Opret og rediger produkter, kategorier, underkategorier
  • knyt produkter sammen som "vi anbefaler også disse produkter"
  • Indbygget betalingsløsningen Paypal samt "Bankoverførsel"
  • Mulighed for dankort betaling via Epay (kræver betalingskortaftale med NETS)
  • Mulighed for unikke SEO titler på Produkter og kategorier
  • Mulighed for chat funktion (Så kan dine kunder skrive til dig når du er online)
Ca 90% af din liste (Ja, jeg tilladte mig selv at copy/paste fra din liste).
Ja, der er lidt konfiguration der skal laves, men ellers er det meget nemt at installere et seriøst shopping system uden at skulle rode med FTP eller MySQL :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lucas,

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal syntes om dit svar men jeg vil prøve at tage den så sagligt som muligt.

Med en 1 klik installation får du ... en standard installation.

Standard installationen er på ingen måde en køreklar webshop, der MANGLER nemlig.

Dansk sprog, dansk moms, youtube video på produkterne, Forskellige layout, betalingsmodul til feks epay, SEO muligheder på både produkter og kategorier, chat funktion.  + EN MASSE ANDET som gør butikken køreklar efter kundens ønske.

Så jeg kan ikke helt se hvordan du mener en standard 1 kliks installation er det samme som det jeg sælger her.

Jeg syntes faktisk det er rigtigt ærgerligt at du har "tilladt" dig at copy/paste min liste når du har glemt at slippe markøren hen over alle de ting man ikke får med en standard installation, og det virker lidt som om du blot vil mane min tråd til jorden, som om der er noget interesse konflikt, men nej det er vi vel for professionelle til?? Jeg tillod mig at kigge på din side som du fint reklamerer med i dit brugernavn.

Og så kan jeg jo vende den om og se på den shop du sælger gennem dit hostingfirma til cirka 1500,- + moms dyrere end disse shops jeg sælger her, lad os se hvad man får for pengene :)

  • Oprette lige så mange varer du vil                           Tjek
  • Oprette lige så mange produktgrupper du vil            Tjek
  • Oprette lige så mange undergrupper du vil              Tjek
  • Sælge og indløse gavekort                                    Tjek
  • Oprette relaterede varer nemt                               Tjek
  • Give rabatter til individuelle kundegrupper              Tjek
  • Give mængderabatter                                           Tjek
  • Sælge serviceydelser (downloads)                           Tjek
  • Sælge business-to-business                                   Tjek
  • Oprette lige så mange sprog du vil                          Tjek
  • Sælge i alle valutaer du ønsker                                Tjek
  • Kunder kan skrive produktanmeldelser                      Tjek
  • System til nyhedsbrev                                              Tjek
  • CMS – så du kan oprette sider om din virksomhed       Tjek
  • Avanceret statisik                                                     Tjek
  • Lave SEO på alle produkter og artikler                         Tjek
  • Se hvilke produkter brugerne ser mest på                    Tjek

    Jeg ved ikke om du har hørt om udtrykket at man ikke skal kaste med sten .. jo du kender nok resten, men at prøve at pille mit indlæg fra hinanden når du så selv har et samarbejde med et firma som sælger noget hvor du får en del MINDRE end jeg leverer til 1500,- dyrere hænger ikke helt sammen.

    Og ja jeg finder det faktisk usmageligt at skulle hive dette skema ind fra din side, men jeg bliver også nød til at sætte tingene lidt på en spids så andre der læser med i tråden ikke tror de bliver snydt hvis de benytter dette ellers fremragende tilbud.

    Fortsat god dag.

    Mvh Michal
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Michal Johansen:

Og så kan jeg jo vende den om og se på den shop du sælger gennem dit hostingfirma til cirka 1500,- + moms dyrere end disse shops jeg sælger her, lad os se hvad man får for pengene :)

Nu er det ikke mig der sælger shoppen hvis du læser på siden, men i sidste ende, jeg skider egentligt på om det er 1500kr dyrer eller ej, fordi der bliver taget den pris som menes at være realistisk i det arbejde der bliver lavet, lidt ligesom den pris for mine hosting produkter generelt er højere end nogle andre udbydere, fordi jeg mener at det er det, det koster at levere den ydelse der bliver gjort. Om folk mener noget andet er jo helt op til dem :)

Men jeg håber da du finder en masse der kan bruge dit tilbud :) Men det ændre stadig ikke fact om at der er seriøse shopping systemer i en one-click installer, som egentligt var det jeg kommenterede på.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har givet dig 5 stjerner for dit fornuftige svar :)


Dit første indlæg, kan godt være jeg tolker det forkert, men du skriver med andre ord at man stort set får det som jeg leverer i en 1 kliks installation, og det i øvrigt er ligetil at gøre den køreklar med resten uden FTP eller MySQL hvilket simpelthen bare ikke passer, derfor bliver jeg en smule irriteret.

Da du så samtidigt har et samarbejde med et firma som mere eller mindre sælger det samme som mig, så lugter det jo endnu mere.

Og jeg gir dig fuldstændigt ret i at kvalitet koster, det er også derfor et uhyre godt tilbud som jeg kommer op med her, hvor man får det hele til under halv pris.

Mvh Michal

P.s at der findes 1 kliks installationer af standard shoppen var helt ny for mig.



Side 2 ud af 2 (14 indlæg)