Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Bland-selv-slik beholdere/dispensere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skovgaard
Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at åbne et Frozen Yogurt koncept i Aarhus og er så småt ved at have det hele på plads.
Jeg mangler dog nogle ordenlige beholdere til vores topping, det må gerne være lidt ala. "bland selv slik" acryl beholderene, hvor finder jeg dem?

Hvis i ligeledes har nogle gode billigere alternativer til Metro/Inco hvad omhandler slik/topping så sig gerne til.

På forhånd tak :-)

//Pierre Skovgaard

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at inventarland har forskellige modeller - http://www.inventarland.dk/

Ligeledes er der ofte nogle til salg brugt på dba eller qxl - men check lige standen på dem, da de ofte er ridsede mv. , og det sælger ikke særlig godt..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder sgu egentligt meget spændende, har du/i en dygtig grafiker som kan give jer de bedst mulige forudsætninger for i kan kæmpe jer ind på markedet?

- Ellers er jeg muligvis villig til at indgå et samarbejde (det kræver lige lidt mere information) men kontakt mig hvis i kunne være interesserede :-)

Mvh.

Fra Skovgaard
Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil.

Vi er så småt ved at have styr på alle de "branding" mæssige aspekter, vi åbner butikken om et par uger så vi står egentlig kun og mangler lidt småting ifht. indretning. :)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det sådan en form for boks du mener ?

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pierre.. Kan se du åbner frozen yogurt shop i Århus? Jeg er også igang i Kbh. Vil dog vide mere om hvilke maskiner du vil bruge osv.. Mail mig venligst på temiz85@hotmail.com

vi kan evt dele informationer og erfaringer..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)