Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google Webmaster tools præcis og til at stole på, når det gælder hvor mange indgående link man har?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til hvad webmaster tools fra Google siger jeg har af indgående links, sammenlignet med majestic seo, ahrefs mv, så er der stor forskel. Hvem kan jeg mest stole på?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret må være. Nej Google viser ikke alle de links der er til din side :) 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt, for kunne heller ikke forstå der var så stort forskel. Men er der planer om, at webmaster tools skal begynde at opdateres oftere? Mine søgeforsørgelse data er altid 2 dage gamle?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror aldrig du vil få real time. Det er jo ikke i Google's interesse at det hele er FOR gennemskueligt. Ellers går alt op i SEO og det er jo ikke meningen at folk skal skrive for at komme på side 1 :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mja... visse sider finder ser den bare aldrig - og måske af en grund ;)


Google har aldrig været kendt for at køre ret meget i realtid, deres løsninger er altid min. 24 timer bagud - men ingen ved (ud over dem selv) hvor hurtigt de figurere på din webmaster tools. min erfaring er dog, at, er siden relativ stor og har google været forbi og fundet linket - går der ikke mange dage før de vises der inde.

Med venlig hilsen Morten Henriksen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)