Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver dating-sites???

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hørning
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der har været mange opslag herinde med dating sites. hvad koster det osv. Men nogle som kender de firmaer som kan lave dem og har erfaring med det??? Evt. nogle "dating Hosted sites" hvor de har lavet det grundlæggende og man selv sidder og laver/redigere på sin side (lige som de vildt mange der tilbyder det til webshop)

Hvem skal man have fat i og hvad findes der???

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har 100.000+ kr. så kan du godt få en til at lave et system til dig, men til at starte med kunne du jo bare lave det i WP, ind til du vidste om der var potentiale i din niche. Mig bekendt er der rigtig mange der har brændt fingerne på dating sider igennem årene :)

Der ville du kunne gøre det selv for en 500 las, og hvis du skulle have nogen til det burde det være muligt at kunne få det lavet for omkring 10.000 kr 

Kig evt her: 

Wordpress dating theme

Held og lykke med det :)

Fra Hørning
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det prøver jeg lige at kigge på, men hvis jeg nu har 100.000+ hvilke danske IT-firmaer skal man så tage fat i?? for synes ikke der er ret mange som reklamere med det...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse G:

Tak, det prøver jeg lige at kigge på, men hvis jeg nu har 100.000+ hvilke danske IT-firmaer skal man så tage fat i?? for synes ikke der er ret mange som reklamere med det...

De fleste kan lave det. Alt afhænger af hvordan dit oplæg er og hvordan I samarbejder.
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. lave det i wordpress med dette theme: http://themeforest.net/item/sweet-date-more-than-a-wordpress-dating-theme/4994573?ref=athemez

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv gået med at starte mit eget dating site, har en kammarat som har været udvikler fra Dating.dk eller bare Freeway som ligger her i Viborg hvor jeg bor. Og har stadigvæk et datingsite i mit hoved, jeg er dog igang med at lave mit eget bettingsite lige nu, men i fremtiden kunne jeg godt finde på det. Lyder ellers spændende.

Mvh

Nicklas M.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers så er der datingfactory og osdate som kan bruges til en start.

Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt hvordan reglerne er herinde med reklamering osv, men jeg er freelance koder og tager "IKKE" de 100.000 tusinde kroner, nok fordi at jeg er freelancer og under uddannelse... but still, just saying :P...

Fra holbæk
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Fra  FXStudio Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en helt bestemt ide du har endnu, eller er det stadig i den spæde start af en ide ?

Fra Hørning
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon.. tak for alle svar... 

I min verden er reklame altid velkommen :)

Jeg har en bestemt ide, domænenavn osv. Men stadig rigtig mange ting som skal arbejdes med endnu, før det er klar til at blive sat i gang...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)