Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning til Nets/Teller til webhop + dankort terminal til messer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har nu læst flere debatter igennem ang. opretttelse/ansøgning af Nets/Teller - og selve Nets/Teller's hjemmesider..
Men jeg kan ikke lige lure, hvad og hvordan jeg ansøger, til min webshop, så jeg får MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron OG Dankort - er det så både Dankort ansøgningen (http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/dankort/Pages/default.aspx) + de internationale kort (http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/internationale-kort/Pages/default.aspx) jeg skal søge om?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dankort får du hos NETS og de andre korttyper, kan du få ved andre indløsere (såsom Teller eller SwedBank).

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg.. :P Men det er jo ikke svaret på mit spørgsmål..

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er begge ansøgninger du skal bruge. Hvis du skal bruge det til messer også, så huske at søge som både fysisk butik og webshop, da du ikke kan bruge samme forretningsnummer.

Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... Ja du skal søge om begge ting, og både fysisk /messe og internethandel...

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Helle!

Jeg synes bare deres internationale kort-side er misvissende, da der er billede af et dankort på siden.. Det kunne jeg nemt havde tolket som at det var med, selvom det ikke var beskrevet..

Når du så siger messer, kan jeg så ikke bare bruge min webshop via en tablet og give til brugeren?
Eller mener du til dankort terminal..

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for besværligt at stå med en tablet på en stand, det er meget hurtigere at bruge en dankortterminal, den kan du leje til f.eks. en weekend.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ER det jo muligt at ringe til dem og spørge.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)