Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogler der har erfaringer med webshop igennem Smartweb.dk?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Er der nogle af jer der har erfaringer med opstart af webshop igennem smartweb.dk? Er det et godt sted at starte? Eller har i andre anbefalinger? Modtages med kyshånd :-)

fortsat god dag.

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaring med Smartweb.dk.

Men jeg har været i kontakt med justworks.dk et par gange, og de har virkelig styr på tingene.

Dem kan jeg helt klart anbefale. :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie!

Jeg er glad for at du vurderer SmartWeb som din leverandør til e-handel. Har du været inde og trække en demo så du ihvertfald ved hvordan det virker?

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecillie

Jeg flyttede min 6 år gamle shop til Smartweb i Nov 2012. Jeg var lidt bekymret for hvordan det ville forløbe da man har hørt mange skrækhistorier.

Jeg var i dialog med Rasmus (chefen) og Henrik (kundeservice) og fik al den hjælp jeg kunne ønske mig. Flytningen gik smertefrit, og jeg har ikke fortrudt. 

Smartweb er helt klart et sted jeg vil anbefale dig når du vil starte en webshop. Er du helt grøn, vil du helt sikkert stå med en masse udfordringer og spørgsmål, som du vil få masser af hjælp til.

P.S.

Jeg har ikke aktier i Smartweb, men er blot en glad kunde.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flemming.. 

Ja ieg har gang i en demo, men puha det er lidt udfordrende når man ikke er skarp på it i forevejen! Men jeg kaster mig ud i det, og ser hvad jeg kommer frem til.. De der youtube-klip som er lavet til hjælp er i hvert fald alt værd for mig lige nu :-) 

Har kun hørt gode ting om smartweb ind til videre.. Så der må jo være noget om det!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig. SmartWeb er rigtigt godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)